  • 1. Data: 2016-01-16 16:21:16
    Temat: Chiński STM32
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    No chińskie Atmega8 już są od jakiegoś czasu. A dzisiaj zauważyłem że
    STM32f103 też są w wersji chńskiej jako GD32f103
    http://www.gigadevice.com/product-category/11.html
    Podobno pinologia pasuje w 100% i można je stosować zamiennie.

  • 2. Data: 2016-01-16 18:06:36
    Temat: Re: Chiński STM32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Jan 2016 16:21:16 +0100, Jawi <g...@p...fm> wrote:
> [...]
    > http://www.gigadevice.com/product-category/11.html
    > Podobno pinologia pasuje w 100% i można je stosować zamiennie.

    Są też Rosyjskie PICe, jak ktoś jest koneserem.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-01-17 14:49:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <g...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > http://www.gigadevice.com/product-category/11.html
    > Podobno pinologia pasuje w 100% i można je stosować zamiennie.

    Jak to mówią, "imitation is the sincerest form of flattery"...
    Pewnie NXP zazdrości ST że jego podrabiają a ich nie ;-)

  • 4. Data: 2016-01-17 17:46:36
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-01-17 o 14:49, Pszemol pisze:
    > "Jawi" <g...@p...fm> wrote in message
    >
    > Jak to mówią, "imitation is the sincerest form of flattery"...
    > Pewnie NXP zazdrości ST że jego podrabiają a ich nie ;-)
    Ale Chińczycy oficjalnie zaprzeczyli, że to podróbka ;)
    Zresztą ich GD32 jest taktowany 108Mhz.

  • 5. Data: 2016-01-17 18:03:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jaka strona nie da się skopiować tekstu...