  • 11. Data: 2012-04-17 23:43:25
    Temat: Re: Chyba przekonam sie do ABS'u
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-17 20:35, Ivam pisze:
    > Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz sytuacje. Prosta droga, ja jade prosto, gaz
    > calkowicie zamkniety (hamuje).

    > A kto pisal o "full throttle"? Chodzilo o ogolne dodanie gazu. Ja
    > zrobilem raczej cos w stylu "pacniecia" po manetce, czyli troszeczke
    > gazu i trzymalem.

    > Tyl w ogole nie zerwal przyczepnosci, wrecz przeciwnie, bardzo dobrze
    > sie ma.

    na powaznie, dodanie gazu, odciaza przednie kolo, co niweluje shimme,
    chyba o to tutaj chodzi. jak masz shimmmi i docisniesz hebel to efekt
    sie poglebi

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2012-04-18 09:41:35
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Michał V-R napisał(a):
    > na powaznie, dodanie gazu, odciaza przednie kolo, co niweluje shimme,
    > chyba o to tutaj chodzi. jak masz shimmmi i docisniesz hebel to efekt
    > sie poglebi

    A mieliscie kiedy szime od ogranicznika do ogranicznika? :) Ja mialem,
    nie ma szans wtedy kontrolowac gazu, sila na koncach kierownicy miazdzy.
    Jak se przypomne to.... brrrr.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-04-18 11:31:51
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    > A mieliscie kiedy szime od ogranicznika do ogranicznika? :) Ja mialem,
    > nie ma szans wtedy kontrolowac gazu, sila na koncach kierownicy miazdzy.
    > Jak se przypomne to.... brrrr.

    Tankslapper... masakra, ale IMO wlasnie wtedy dodanie duzo gazu ratuje
    dupe.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2012-04-18 11:51:27
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 17.04.2012 20:35, Ivam wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz sytuacje. Prosta droga, ja jade prosto, gaz
    > calkowicie zamkniety (hamuje).

    Czytałem za pierwszym razem. Moja odpowiedź była do pytania:
    "Ale asfalt? Czyli na 100% to nie jest zly odruch - to dodanie gazu?"

    > A kto pisal o "full throttle"? Chodzilo o ogolne dodanie gazu. Ja
    > zrobilem raczej cos w stylu "pacniecia" po manetce, czyli troszeczke
    > gazu i trzymalem.

    Ja pisałem o "full throttle", któż inny? :) Niektórzy mają taką
    tendencję do niekontrolowanych odkręceń gazu. Może nie do samego końca,
    to faktycznie przesada. To był taki jaskrawy przykład z drugiego bieguna
    zachowań :)

    > Tyl w ogole nie zerwal przyczepnosci, wrecz przeciwnie, bardzo dobrze
    > sie ma.

    To gratuluję.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 15. Data: 2012-04-18 12:41:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 09:41 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > A mieliscie kiedy szime od ogranicznika do ogranicznika? :) Ja mialem,
    > nie ma szans wtedy kontrolowac gazu, sila na koncach kierownicy miazdzy.
    > Jak se przypomne to.... brrrr.

    Ja w końcowej fazie tak i tak sobie wymyśliłem, że dodanie gazu szybciej
    do tego doprowadziło. A w takim stanie nie ma możliwości wykonania
    NICZEGO, hamulcem tylnym też ciężko operować jak macha się nogami sobie
    koło głowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-04-18 12:48:26
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A w takim stanie nie ma możliwości wykonania
    > NICZEGO

    E tam, ja se powspominalem swoja komunie piersza.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2012-04-18 12:58:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 12:48 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > E tam, ja se powspominalem swoja komunie piersza.

    Ale pomogło?

    > sprzedam nerke

    Może na allegro wystaw? Tu chyba nikt nie kupi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-04-18 13:12:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Ale pomogło?

    nie, ale lezka w oku sie pojawila

    > Może na allegro wystaw? Tu chyba nikt nie kupi.

    Ale to taka dmuchana, co sie miesci w schowku.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2012-04-18 13:29:38
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 17-04-2012 16:45, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości grup
    >
    > W terenie o tym wiedzialem, bo na MZ'cie uczylem sie na kartofliskach;)
    >
    > Ale asfalt? Czyli na 100% to nie jest zly odruch - to dodanie gazu?

    Ja mam ryzykowne zdanie na ten temat, wole dodac gazu niz hamowac.
    Wlasciwie w kazdych dziwnych malo bezpiecznych sytuacjach.

    > Pod warunkiem, ze nie walne w samochod przede mna;)

    Wtedy to tym bardziej gaz i ominac ;)

    > To chyba normalne.

    Wbrew pozorom nie do konca. Baardzo duzo ludzi w szczegolnosci takich co
    nie jezdzili nigdy w terenie trzyma kiere jakby ktos mial ja im zajebac ;)

    NTG ;)

    --
    pozdr
    Rogal