  • Data: 2020-01-17 14:26:40
    Temat: Re: Ciekawostka audiofilska znaleziona w sieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neost
    rada.pl...
    On Fri, 17 Jan 2020 10:54:38 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:

    >Dokładnie ale mnie interesuje aspekt społeczno-techmiczny. Czym i jak
    >łoś robiący to zgrywanie mógł to popsuć, bo to nie było zrobione
    >intencjonalnie.

    A Audacity co pokazuje ?
    U mnie w telefonie kompletna cisza, wiec to wyglada na dzialanie
    programowe,
    zamiana drucikow na wejsciu raczej nie dala by tak dokladnej
    kompensacji.
    Ale ... moze nie doceniam tych 32-bitowych przetwornikow
    niskoszumnych.

    >Dostał ktoś proste zadanie "zagraj kasety do MP3". Miał magnetofon
    >odwracający fazy?

    Mogl miec zamienione kabelki na glowicy.
    A nie bylo tego na plytach ? Na "igle" chyba latwiej zamienic ...

    >Nagrywal dwoma mikrofonami z kolumn podłączonych w przeciwfazie?

    Dziwaczne by to bylo ... i kompletnie by sie nie wyzerowalo.

    >Po drodze był jakiś popsuty wzmacniacz odwracający fazę?

    Malo prawdopodobne.
    To juz chyba predzej jakis profesjonalny sprzet z takim przyciskiem.
    Albo z wejsciami symetrycznymi i transformatorami ... i moze po to z
    przyciskiem.

    >Zaciekawiła mnie sugestią kogoś, że próbowano nieumiejętnie zrobić
    >"stereo"....

    Kto wie - moze wlasnie o to chodzi ...

    J.