    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Tue, 8 Jan 2013 13:10:20 -0800 (PST)
    Subject: Re: Cieszmy sie
    From: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 3:27:59 PM UTC-5, RedLite wrote:
> [...]
    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie

    > Fajnie, tylko cena litra paliwka odniesiona jest tam do płacy
    >
    > minimalnej. Trochę to dziwne; rozumiem, że według pismaka głównym
    >
    > klientem na stacjach jest biedota, która bierze tysiąc na łapę. ;D

    Malo Czerwony, masz racje - chuj z biedota, "która bierze tysiąc na łapę. ;D".
    Biedota niech zdycha, to poprawi sie srednia, czyli wieksze branie na lape.

    > Ale i tak Czechów w tym zestawieniu wyprzedzamy.

    Dlatego w tytule jest zebysmy sie cieszyli z powodu wiekszej ilosci paliwa za srednia
    pensje, bo w samej sredniej, to chyba nas wyprzedzaja.

    > Ruscy sprzedają nam
    >
    > ponoć ropę najdrożej na świecie, a i tak Czesi jeżdżą do nas po benzynę.
    >
    > Dziwne :/

    Nastepny powod do cieszenia sie,
    ze nie sprzedaja nam tej ropy drozej.
    Takich imbecyli przeciez moznaby golic i strzyc z kasy, na wiecej.

    > Porównywanie z innym krajami, które np. nie zostały doszczętnie
    >
    > zniszczone w WWII albo nie miały 50 lat komuny, jest niezbyt mądre.

    Lekko Czerwony, przeciez wielu mnie tu przekonuje,
    jaki to dobrobyt w bolandii.
    Od paru lat oficjalnie podaje sie, ze bolandia to zielona wyspa,
    na tle kryzysu w Europie.

    > znaczy porównywanie do lepszego zawsze jest mądre, durne jest udawanie
    >
    > idioty i twierdzenie, że winę za nasze zacofanie ponosi tutaj 'naród
    >
    > Janków Muzykantów'.

    Ty Lekko Czerwony jednak jestes wtorny analfabeta.
    Tam sa porownania nie tylko do lepszych, chociaz wiem,
    ze dla durniow zawsze sa lepsze porownania do gorszych i glupszych.

    > Zapytaj twoich dzisiejszych rodaków kim był FDR i za ile nas sprzedał
    >
    > ruskim; potem wróć i zacznij dyskutować.

    FDR byl madrzejszy od tych ktorych sprzedawal, bo inaczej raczej byc nie moze.

    > Najlepiej o fotografii, bo o polityce, historii i ekonomii g. wiesz misiek.

    Wiem, wiem, Lekko Czerwony.

    > RedLite
    Lekka czerwien dziedziczna, czy nabyta?

    Lekko Czerwony, jesli nie jestes wtornym analfabeta a tylko przeoczyles,
    to podpowiadam, ze to bylo porownanie do zarobkow srednich.
    Jak chcesz, to porownaj do zarobkow jakich chcesz ale z tej samej kategorii.