  • Data: 2019-10-04 08:03:41
    Temat: Re: Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d969b1f$0$532$6...@n...neostrada.pl

    > To było:
    >   2019-09 Aktualizacja zbiorcza dla systemu Windows 10 Version 1903
    >   dla systemów opartych na architekturze x64 (KB4524147)

    Też miałem tę poprawkę (i dwie inne), ale weszły wczoraj uruchomione
    ręcznie, już kilka godzin po testach o których pisałem.

    > Sprawdziłem HistErię -- jak okiem sięgnę, nie widzę
    > dnia bez aktualizacji, ale widzę wiele dni z kilkoma...
    >
    > Któraś nie udała się. Flash Player.
    >   Niepowodzenie instalacji dnia 11 wrz ?2019 - 0x80240017
    > [wiadomo dlaczego był problem...]
    >
    > Ty (to do Netx) zaś zostawiłeś komputer na wiele godzin
    > i nie miałeś aktualizacji?

    Nie miałem aktualizacji przez te kilka godzin. Przed chwilą zajrzałem do
    historii aktualizacji i miałem ostatnio aktualizacje 11.IX a następnie
    trzy aktualizacje 3.X, ale te 3 aktualizacje uruchomiłem ręcznie, kilka
    godzin po przeprowadzeniu w.w. testów. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale
    w programie antyszpiegowskim "O&O ShutUp10", w sekcji Windows Update mam
    włączone (na zielono) pierwsze 3 pozycje: "Windows Update via
    peer-to-peer disabled". Pozostałem opcje w tej sekcji na czerwono.

> [...]
    >    > 1850MB czyli szybkość siąpienia bez obciążenia = 1850MB/9.52h =
    > 194MB/h
    >    > Pozostawiam ocenie czy to dużo czy mało. Ale na pewno kilkukrotnie
    > mniej
    >    > niż tyle ile mi wychodzi przy normalnej pracy, czyli 800-1200MB/h...
    >

    > U mnie stale piszą: System, Registry, Dziennik zdarzeń Windows, jakieś
    > usługi...
    > Dziennik zdarzeń pisze na RAMdysku. :)
    >
    > Na dysku systemowym niemal nic nie czyta, ale stale coś pisze bardzo
    > małymi porcjami... Czytanie z systemowego dysku ma miejsce baaaardzo

    U mnie Menadżer zadań po posortowaniu w/g kolumny "Dysk" też pokazuje
    zapis przez Registry, System (rzędu 0.1 MB/s) itd. Jednak w Process
    Explorer jak posortuję w/g "I/O Write Bytes" to Firefox deklasuje inne
    programy ilością zapisywanych danych, potem jest Thunderbird, itd.