    From: mirekc <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co jest grane z telewizja naziemna?
    Date: Fri, 17 May 2019 06:57:17 +0200

    > Jakosc obrazu bardzo czesto tak kiepska ze ciezko ogladac. I nie
    > chodzi o kwadratowanie. Trzy programy w HD. Jestem w stanie zrozumiec
    > ze jakies reportaze z terenu moga byc w gorszej jakosci. Podobnie z
    > materialami archiwalnymi itp. Ale zeby wiadomosci nadawane z nowego
    > super studia w ktorym 20 tysiecy zarowek i tysiac mikrofonow byly w
    > chujowej jakosci to juz lekka przesada. Do tego te same wiadomosci w
    > tvpinfo i na starej jedynce byly w roznej jakosci to chyba
    > przegiecie. Dekodera nie podejrzewam bo on cyfrowo obrabia i albo nic
> [...]
    Mnie się nie wydaje, żeby to była jakaś ogólna prawidłowość. Inna
    sprawa, że mało oglądam telewizję. W każdym razie jak nie napiszesz
    jakich programów to dotyczy, nie zamieścisz jakichś zdjęć itp., to nikt
    ci nic nie powie. Na podstawie tego opisu to raczej bym podejrzewał
    jakąś wadę twojego projektora: nie radzi sobie z dużym kontrastem,
    rozpiętością kolorów, przesterowany lub coś takiego.