  • 1. Data: 2019-05-17 02:13:03
    Temat: Co jest grane z telewizja naziemna?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakosc obrazu bardzo czesto tak kiepska ze ciezko ogladac. I nie chodzi o
    kwadratowanie. Trzy programy w HD. Jestem w stanie zrozumiec ze jakies reportaze z
    terenu moga byc w gorszej jakosci. Podobnie z materialami archiwalnymi itp. Ale zeby
    wiadomosci nadawane z nowego super studia w ktorym 20 tysiecy zarowek i tysiac
    mikrofonow byly w chujowej jakosci to juz lekka przesada. Do tego te same wiadomosci
    w tvpinfo i na starej jedynce byly w roznej jakosci to chyba przegiecie. Dekodera nie
    podejrzewam bo on cyfrowo obrabia i albo nic nie ma jak slaby sygnal, kwadratuje jak
    taki sobie. Twarze albo za zolte, za chwile za czerwowne. Bialy przepalony albo
    wszystko za ciemne. Brak szczegolow. A za chwile reklama prezykusiek, podpasek i
    pampersow dla pan co popuszczaja i obraz ostry jak zyletka ostrzona laserem, kolory
    jak z bajki. Na telewizorze, przy tym samym odbiorniku, roznice w jakosci do
    zaakceptowania. Ale przy projektorze masakra. Dla porownania filmy FHD z netu bez
    zadnych zastrzezen. Co jest grane?

  • 2. Data: 2019-05-17 06:57:17
    Temat: Re: Co jest grane z telewizja naziemna?
    Od: mirekc <m...@i...pl>

> [...]
    > odbiorniku, roznice w jakosci do zaakceptowania. Ale przy projektorze
    > masakra. Dla porownania filmy FHD z netu bez zadnych zastrzezen. Co

    Mnie się nie wydaje, żeby to była jakaś ogólna prawidłowość. Inna
    sprawa, że mało oglądam telewizję. W każdym razie jak nie napiszesz
    jakich programów to dotyczy, nie zamieścisz jakichś zdjęć itp., to nikt
    ci nic nie powie. Na podstawie tego opisu to raczej bym podejrzewał
    jakąś wadę twojego projektora: nie radzi sobie z dużym kontrastem,
    rozpiętością kolorów, przesterowany lub coś takiego.

  • 3. Data: 2019-05-17 11:27:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie radzil by sobie zawsze a nie tylko czasami. Radzi sobie doskonale z reklama
    podpasek przed dziennikiem a nie radzi sobie z dziennikiem? Projektor markowy epson
    eb-u05.

  • 4. Data: 2019-05-17 12:04:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 17 maja 2019 11:27:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To nie radzil by sobie zawsze a nie tylko czasami. Radzi sobie doskonale z reklama
    podpasek przed dziennikiem a nie radzi sobie z dziennikiem? Projektor markowy epson
    eb-u05.

    Może właśnie jest taki super i pokazuje uczucia prezenterów?
    Hmmm, "auroskop"?

  • 5. Data: 2019-05-17 13:06:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >lekka przesada.
    >Do tego te same wiadomosci w tvpinfo i na starej jedynce byly w

    Ciekawe ... inne pasmo i transkoduja ?

> [...]
    >A za chwile reklama prezykusiek, podpasek i pampersow dla pan co
    >popuszczaja i obraz ostry jak zyletka ostrzona laserem, klory jak z

    Tez ciekawe ... dynamiczny dobor pasma ?

    A moze nowe studio jest 4K, a reklama nakrecona ciagle w HD ?

    >Na telewizorze, przy tym samym odbiorniku, roznice w jakosci do
    >zaakceptowania.
    >Ale przy projektorze masakra.

    No to sprawa prosta - projektor niekompatybilny :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-05-17 13:27:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z reklamami kompatybilny. Z filmami z netu od HD720 do 8k przerabianymi na FHD przez
    tv boxa kompatybilny. Czesto film puszczony przez stacje nadajaca w SD jest lepszej
    jakosci niz dziennik w HD. Na tvpinfo jest program z Ogorek, Wolskim ..... . jakosc
    tego jest na poziomie komputerowej rozdzielczosci 320.

  • 7. Data: 2019-05-17 13:49:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 May 2019 17:13:03 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Do tego te same wiadomosci w tvpinfo i na starej jedynce byly w roznej jakosci to
    chyba przegiecie.

    Ale co za różnica? Najwyraźniej widzowie publicznej telewizji nie mają wysokich
    wymagań ani odnośnie jakości obrazu, ani odnośnie jakości informacji (w wydaniu
    TVPis - "informacji" :)

  • 8. Data: 2019-05-17 13:50:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 May 2019 04:27:41 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Na tvpinfo jest program z Ogorek, Wolskim ..... . jakosc tego jest na poziomie
    komputerowej rozdzielczosci 320.

    Jaki program taka jakość, niestety ;)

  • 9. Data: 2019-05-17 13:52:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    jakosc tego jest na poziomie komputerowej rozdzielczosci 320.

    Zawsze czy tylko czasami? Bo ja nie zauważyłem.

    Robert

  • 10. Data: 2019-05-17 16:16:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 17 maja 2019 13:53:44 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    komputerowej rozdzielczosci 320.

    > Jaki program taka jakość, niestety ;)

    A może opozycja zakłóca?
    Wolnej Europy słuchało się wśród trzasków i szumów - a w dobie cyfrowej obraz jest,
    ale słabszej jakości, bo część pasma trzeba przeznaczyć na kodowanie nadmiarowe -
    kłania się granica Shannona...