  • Data: 2004-12-25 13:22:15
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jak widzę moim pytaniem niechcący wywołałem burzę ;] i chciałbym coś
    wyjaśnić.

    Po pierwsze. Jestem osoba prywatną, która na serwerze THC posiada dwa
    prywatne konta. Po drugie, jestem z tych usług zadowolony. To że serwer
    (czy tam konto) zaliczył pada nie uszczęśliwił mnie ale też bardzo nie
    zmarwił ponieważ na drugi dzień dostałem informację o awarii i
    wiedziałem na czym stoje. Konta działają szybko (wystarczająco -
    posiadam łącze 256kbps) i do tej pory nie było problemów.

    Co do cen panowie to widzę że kilku z Was załapało niezłą pianę. Tak się
    składa że ja nie mam kasy na konto za 500-1000 zł rocznie więc albo
    założe sobie na thc albo wcale. Chyba że któryś z Was superadminów
    sprezentuje mi konto na swoim superserwerze zabezpieczonym 24h/24h za
    50zł rocznie. Konkurencja jest podstawą wolnego rynku i mnie jako
    konsumenta mało obchodzi czy panowie z thc są pośrednikami czy nie.
    Ważne że dostałem konto za 50zł które szybko działa i jest stabilne.
    Pady zdarzają się każdemu, nawet home.pl na którym mam np. pocztę.
    Serwer thc już działa, ja dostałem maila z informacją o awarii i
    przeprosinami więc uważam sprawę za niebyłą. Nikt nie jest doskonały.
    Widać to choćby po niektórych superadminach którzy zamiast zaoferować
    konto za przyzwoite pieniądze potrafią wytykać tylko błędy innym którzy
    wychylili się przed orkiestrę. Pięknie... oby tak dalej.

    Ze świątecznymi pozdrowieniami
    Jakub Stępień.

    0
    333333333333333