    From: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Date: Thu, 30 Dec 2004 23:50:33 +0100

    Nastał nam piękny 24 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość

    > - nic mnie z THC nie laczy, drazni mnie tylko taki styl pisania pt. "ja juz
    > wszystko wiem i widzialem"
    Google jest pełne narzekania na tani hosting.
    Nic nowego, nic nadzwyczajnego.

    [powiążę dwie wiadomości]
    > Moze przemysl to co napisales ... pamietasz co bylo z supermedia ? zadzwon
    > do nich i zwyzywaj od osiedlowek ..

    pl>
    > W węźle www.kix.futuro.pl są wpięte _tylko_ osiedlówki. I wyobraź sobie,
    > że ludzie z osiedlówki, która ma bgp, >20 Mbps ruchu i parę
    > przemyślanych rozwiązań, nie chcą peerować się z siecią, co ma 1.5 Mbps
    > i jeden serwer zainstalowany przez "siotrzeńca pana Franka".

    To już panowie musicie się we własnym gronie dogadać.
    Czy typowa polska osiedlówka załapie się powyżej, czy też poniżej tego
    limitu 8 Mbps od jednego dostawcy.
    I jaką widzicie przyszłość dla osiedlówek z "klasycznym w naszych
    warunkach" łączem 2 lub nawet 4 Mbps.

    > (tak na marginesie ... w innym poscie
    > przyznajesz ze "osiedlowki" maja istotna role na rynku ... cos za dziwna
    > zmiana ...)
    Czy każdą szczyptę ironii trzeba odpowiednim smileyem oznaczać? :-/

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,