  • 1. Data: 2015-04-10 04:37:08
    Temat: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
    Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
    na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

  • 2. Data: 2015-04-10 09:19:20
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
    > Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
    > Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
    > na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?
    A jakie ma typowe zawieszanie S4?? Używam i nie miałem ani jednego zwisa...

  • 3. Data: 2015-04-10 10:30:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
    > Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
    > Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
    > na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

    Ostatnio znajoma walczyła z godzinę z zawieszonym iPhonem wiec nie ma
    tel. idealnych.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2015-04-10 10:43:01
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-10 o 10:30, Chris pisze:

    > Ostatnio znajoma walczyła z godzinę z zawieszonym iPhonem wiec nie ma
    > tel. idealnych.

    To jest pikuś. Wczoraj znajoma odebrała iPka od naprawy (uszkodzona
    szybka) i wymienili jej razem z przyciskiem ID. Teraz ma "cegłę" bo
    przy próbie wgrania backupu wyskoczył jej błąd 53 i pozamiatane. Musi
    wrócić do serwisu. Poszła i kupiła następnego...no bo bez iPka nie można
    żyć :)

    Oczywiście nowy iPek, chciał aktualizacji całego OSa bo mu się nie
    zgadzało z poprzednią kopią... a po odtworzeniu kopii wypluł że nie
    przeniesie jakichś apek, bo nie :) Nie ma tak fajnie jak w sklepie Play :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 5. Data: 2015-04-10 12:08:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Ostatnio znajoma walczyła z godzinę z zawieszonym iPhonem wiec nie ma
    > tel. idealnych.

    Wczoraj.
    https://www.dropbox.com/s/93073qoz8ir0cjn/2015-04-09
    %2009.59.18.jpg?dl=0
    Znajomy instalował na ip6 update do 8.3. Telefon umarł - walka o
    przywrócenie (na moim kompie, bo on uprawnień do instalacji itunes nie
    ma) trwała z godzinę - udana o dziwo ;)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2015-04-10 15:25:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Wczoraj.
    > https://www.dropbox.com/s/93073qoz8ir0cjn/2015-04-09
    %2009.59.18.jpg?dl=0
    > Znajomy instalował na ip6 update do 8.3. Telefon umarł

    W jakich okolicznościach umarł?
    Nie przerwał upgrade w trakcie przypadkiem?
    To dosyć newralgiczny etap i wtedy bez iOSa trzeba wystartować
    słuchawkę z bootloadera, właśnie tego "trybu awaryjnego".

    > - walka o przywrócenie (na moim kompie, bo on uprawnień do instalacji
    > itunes nie ma) trwała z godzinę - udana o dziwo ;)

    Chyba przesadzasz nieco z tą "walką" i efekt wciąż nie wymagał
    wyjęcia baterii, prawda? Czyli dobrze zaprojektowane wyjście
    z awarii w czasie upgrade.

  • 7. Data: 2015-04-10 15:29:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
> [...]
    > szybka) i wymienili jej razem z przyciskiem ID. Teraz ma "cegłę" bo przy
    > próbie wgrania backupu wyskoczył jej błąd 53 i pozamiatane.

    No to raczej serwis dupiany że nie wiedział że będą konsekwencje
    po wymianie touch ID sensor...

    > Poszła i kupiła następnego...no bo bez iPka nie można żyć :)

    Miłość to miłość :-)

    > Oczywiście nowy iPek, chciał aktualizacji całego OSa bo mu się nie
    > zgadzało z poprzednią kopią...

    Nie tyle mu się nie zgadzało to raczej przy każdym "restore from backup"
    narzucają najnowszą wersję systemu operacyjnego. Jako bardziej świadomemu
    użytkownikowi też mi się ta strategia nie podoba ale widzę powody dla
    których tak zrobili.

    > a po odtworzeniu kopii wypluł że nie przeniesie jakichś apek,
    > bo nie :) Nie ma tak fajnie jak w sklepie Play :)

    Nie było nie bo nie, napewno podali jakiś powód tylko nie doczytałeś.
    Jak kupiłeś apkę to jest ona Twoja i nie ma że nie przeniesie...
    Chyba że kupiłeś ją po zrobieniu backupu i w backupie jej nie było.
    Wtedy sobie dograsz ją z chmury i będzie git.

  • 8. Data: 2015-04-10 15:31:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Ostatnio znajoma walczyła z godzinę z zawieszonym iPhonem
    > wiec nie ma tel. idealnych.

    I co? Opowiedz coś więcej...
    Z czego ta godzina wynikała? Co można robić godzinę z telefonem?
    Ale... Czy musiała wyciągnąć baterię? Czy się odwiesił samodzielnie?

  • 9. Data: 2015-04-10 15:34:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> wrote in message
    > A jakie ma typowe zawieszanie S4??
    > Używam i nie miałem ani jednego zwisa...

    Masz szczęście... Bo jak rozmawiam z użytkownikiem S4 u mnie
    w pracy to dialog jest taki:
    - to Ty w iPhone nie możesz wyjąć baterii?
    - nie nie mogę zbyt łatwo, muszę mieć śrubokręt...
    - to co robisz jak Ci się telefon zawiesza?
    - nic nie robię, bo mi się iPhone nie zawiesza. Tobie się zawiesza?
    - no, średnio raz w tygodniu, czasem częściej i muszę wyjąć baterię.
    - a wiesz że w S6 nie ma klapki z tyłu baterii ?
    - o... to ja go nie kupię, nie ma mowy, co zrobię jak się zawiesi?

    On mi właśnie otworzył oczy na to, dlaczego applehejterzy
    tak mocno krytykowali fakt, że się baterii nie wyjmuje w iPhone
    "no bo co zrobisz jak Ci się telefon zawiesi " :-)))) Dobre!

  • 10. Data: 2015-04-10 15:46:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 15:31, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > I co? Opowiedz coś więcej...
    > Z czego ta godzina wynikała? Co można robić godzinę z telefonem?
    > Ale... Czy musiała wyciągnąć baterię? Czy się odwiesił samodzielnie?

    Trzeba była walnąć nim o ścianę parę razy aż bateria wypadnie, potem
    reset pod wodą lewą ręką, jak już to wykonaliśmy to już tylko ołtarzyk
    mógł pomóc.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl