  • 51. Data: 2014-10-13 19:22:07
    Temat: Re: Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-10-09 19:22, masti wrote:

    > Przejeżdżanie za plecami pieszego też może się tragicznie skończyć co
    > już ktoś w tym wątku podparł przykladem

    No panie - sama jazda samochodem moze sie tragicznie skonczyc. To trzeba
    zabronic jazdy samochodem :>

    --
    mk4

  • 52. Data: 2014-10-14 08:25:51
    Od: Robson <r...@...pl>

    > To teraz znajdź definicję zwrotu i kierunku w przepisach i porównaj z
    > tym co kolega miał na myśli. Wyjdzie ci, że wymijanie nie istnieje bo
    > będzie to wyprzedzanie;) Naprawdę nie róbmy pewexu:P

    W Pewexie żytnia była po 1,1$ ;).

  • 53. Data: 2014-10-14 08:43:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-14 08:25, Robson wrote:

    > W Pewexie żytnia była po 1,1$ ;).

    Ale zarabiało się kilkanaście dolarów:P

    Shrek.

  • 54. Data: 2014-10-14 10:54:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    mk4 wrote:

    > No panie - sama jazda samochodem moze sie tragicznie skonczyc. To trzeba
    > zabronic jazdy samochodem :>

    już są takie pomysły :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2014-10-14 11:52:18
    Temat: Re: Co to ... _ Konwencja.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Oct 2014, Witolko wrote:

    > Patrzenie w Konstytucji nie wyjaśnia sprawy, jak ci się wydaje.

    Odniosę się jak znajdę chwilę na tę okazję, bo i przy okazji
    ciekawostkę proCavallinową widzę :>
    Co do przepisów to jednak Tobie się wydaje - zajrzałeś do
    Konstytucji RP, jak RoMan sugeruje? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2014-10-15 01:01:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2014, masti wrote:

    > już są takie pomysły :(

    Masz na myśli, że prowadzenie pojazdów w ruchu drogowym będzie dozwolone
    WYŁĄCZNIE przez automaty?

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2014-10-15 14:03:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Masz na myśli, że prowadzenie pojazdów w ruchu drogowym będzie dozwolone
    > WYŁĄCZNIE przez automaty?

    alo w ogóle nie będzie ruchu.
    W skandynawii już zaczęli mysleć o zakazie poruszania się jednosladów bo
    się przewracają

  • 58. Data: 2014-10-18 03:25:41
    Temat: Re: Co to właściwie jest
    Od: "Witolko" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz w Konstytucji, kiedy przepisy międzynarodowej konwencji
    > mają nadrzędność ("pierwszeństwo w stosowaniu") nad przepisami ustawy.
    > Podpowiedzieć czy sam znajdziesz "ratyfikowanej"? ;)
    >
    > KW była ratyfikowana w .pl, dość dawno temu.

    To że była ratyfikowana to jeszcze nie wszystko.
    Doczytaj do końca ten artykuł Konstytucji. Rozumiem, że wiesz
    który jeżeli chcesz podpowiadać :))

    > FYI: i tylko dlatego nie sygnalizujesz skręcania na zakręcie.
    > Wg PoRD jak najbardziej "należy się" kierunkowskaz,
    > pzdr, Gotfryd

    Nieprawda.
    Wg PoRD kierunkowskaz w tej sytuacji nie "należy się".

  • 59. Data: 2014-10-18 12:26:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2014, Witolko wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > To że była ratyfikowana to jeszcze nie wszystko.
    > Doczytaj do końca ten artykuł Konstytucji. Rozumiem, że wiesz
    > który jeżeli chcesz podpowiadać :))

    Ja tam wiem.
    Mogę podejrzewać, że chodzi Ci o słowa "zgodą wyrażoną w ustawie".
    No to masz pach - ustawa ratyfikacyjna została uchwalona za PRLu.

    > Nieprawda.
    > Wg PoRD kierunkowskaz w tej sytuacji nie "należy się".

    +++
    5. Kierujšcy pojazdem jest obowišzany zawczasu i wyraŸnie
    sygnalizować zamiar
    zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
    ---

    I tyle.
    PoRD NIE ZAWIERA wskazania, że skręcająca droga "nie skręca prawnie".
    To jest TYLKO w konwencji.

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2014-10-18 12:54:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Saturday, October 18, 2014, 12:26:53 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > ---
    > I tyle.
    > PoRD NIE ZAWIERA wskazania, że skręcająca droga "nie skręca prawnie".

    A zawiera definicję zmiany kierunku ruchu?

    > To jest TYLKO w konwencji.

    Ale mi się nie udało odnaleźć zapisu, że jazda zgodnie z przebiegiem
    drogi nie jest zmianą kierunku ruchu :(

    --
    Best regards,
    RoMan