  • 1. Data: 2014-10-07 23:56:39
    Temat: Wyrok po wypadku policyjnej vectry z Zambrowie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Wszyscy pewnie pamietają to słynne nagranie.
    Co prawda wyrok jeszcze nieprawomocny ale przyznac się kto bronił
    niebieskich ?:)
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest
    -wyrok,nId,1531455

  • 2. Data: 2014-10-08 06:50:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-07 23:56, Czesław Wiśniak wrote:
> [...]
    > niebieskich ?:)
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest

    No i dobrze. Co ciekawe identyczna sytuacja była chyba na szosie
    Warszawa-Lublin, tyle że tam bus wyprzedzał po ciągłych i zahaczył
    skręcający radiowóz. Zdanie policji było oczywiście też odpowiednio inne;)

    PS - Raczej się nie będą odowływać. Mocni to byli na prostego obywatela.
    Teraz zaliczyli wtopę w sądzie, media patrzą... W sumie co im wisi...
    Radiowóz i tak nowy na nasz koszt dostaną.

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-10-08 08:36:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-10-08 o 06:50, Shrek pisze:
> [...]
    > Teraz zaliczyli wtopę w sądzie, media patrzą... W sumie co im wisi...
    > Radiowóz i tak nowy na nasz koszt dostaną.

    No a właściciel Peugeota nie dostanie nowego auta. Składamy się wszyscy
    na klepanie starego.

  • 4. Data: 2014-10-08 08:54:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-08 08:36, nadir wrote:

    > No a właściciel Peugeota nie dostanie nowego auta. Składamy się wszyscy
    > na klepanie starego.

    Ja wiem, że nasi cuda zdziałają, ale z tego to już przystanek wyjdzie;)

  • 5. Data: 2014-10-08 10:11:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-07 23:56, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> [...]
    > niebieskich ?:)
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest

    To mam pytanie skory winny jest policjant to w jaki sposób
    zostanie ukarany ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-08 10:23:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-08 10:11, RadoslawF wrote:

    two/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest
    -wyrok,nId,1531455

    > To mam pytanie skory winny jest policjant to w jaki sposób
    > zostanie ukarany ?

    Tak jak sąd wskazał w wyroku (jeśli wskazał). Czyli pewnie jak każdy
    inny - grzywna i punkty. Chyba, że sąd ograniczył się tylko do uznania
    niewinności kierowcy Peugota i ubezpieczyciel OC radiowozu będzie robił
    problemy, to pewnie konieczna będzie osobna rozprawa na ten temat.

    Shrek.

  • 7. Data: 2014-10-08 18:44:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    two/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest
    -wyrok,nId,1531455

    > To mam pytanie skory winny jest policjant to w jaki sposób
    > zostanie ukarany ?

    Komendant powie mu "oj, oj, oj".
    Może jeszcze palcem pogrozi.

  • 8. Data: 2014-10-08 20:32:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-08 18:44, Cavallino pisze:

    > Komendant powie mu "oj, oj, oj".
    > Może jeszcze palcem pogrozi.

    Bardziej lub mniej oficjalne nieprzyjemności to pewnie taki ma tak czy
    siak za to że radiowóz rozbity, gdzie pewnie drugorzędne jest nawet to
    czyja to była wina.

  • 9. Data: 2014-10-08 20:53:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-08 20:32, Tomasz Pyra wrote:

    > Bardziej lub mniej oficjalne nieprzyjemności to pewnie taki ma tak czy
    > siak za to że radiowóz rozbity, gdzie pewnie drugorzędne jest nawet to
    > czyja to była wina.

    Bo ja wiem, rozbił to rozbił - zdarza się - raczej mają to wliczone "w
    koszta", tym bardziej, że nie oni płacą. Obstawiam, że poza tym co mu
    sąd naliczy po prostu premii nie dostanie. Teoretycznie można by go
    ścignąć do trzech pensji, ale sukcesów nie wróżę.

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-10-08 22:13:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    two/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest
    -wyrok,nId,1531455

    >To mam pytanie skory winny jest policjant to w jaki sposób
    >zostanie ukarany ?

    Nie nie - na razie to cywil jest niewinny.
    Policjant, jak rozumiem, nie byl nawet oskarzony, wiec nie moze byc
    winny :-)

    Jest co prawda mozliwosc ze rownolegle oskarzono i policjanta, a ten
    przyjal mandat, albo sprawa sie toczy, albo juz sie zakonczyla, albo
    kolega go pouczyl.
    Jesli nie, to mozna go nadal oskarzyc, ale ...
    a) od zdarzenia minelo 11 miesiecy i lada moment sie przedawni,
    b) glupio tak troche oskarzac czlowieka, jak sie przez poprzednie
    miesiace twierdzilo ze niewinny,
    c) zapewne byla jakas ekspertyza, ktora pozwolila cywila oskarzyc, to
    teraz policjant ja odgrzebie i nawet placic nie musi :-)

    Jesli jednak policjant jest niewinny ... to cywilowi odszkodowanie sie
    nie nalezy :-)

    J.