  • 21. Data: 2013-01-22 17:24:29
    Temat: Re: Co trzeci Polak u?ywa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Przesadzasz. Już telefonu 7 calowego nie schowasz do normalnej
    > kieszeni.

    hipsterzy schowają ;)

  • 22. Data: 2013-01-22 19:46:45
    Temat: Re: Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 22-01-2013 09:51, Mr Misio wrote:

    >No dobrze, ale cos jakosci wykonania wspomnianych e51,e52 a nie tylko
    >plasticzafony.
    >
    >Odpowiem od razu - wlasciwie nie ma nic takiego.

    Racja.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 23. Data: 2013-01-23 01:36:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 16:49, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > BLAGAM! SZYBKO! :)
    >
    > Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za
    > trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

    Wygooglaj padafone :)

  • 24. Data: 2013-01-24 07:27:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2013 16:51:07 +0100, Mr Misio wrote:

    > No nie wiem, mnie zawsze bylo wygodnie. Wystaczyl duzy czerwony, duzy
    > zielony i navi key. MAlo kto i niezbyt czesto uzywal klawiatury do
    > wpisywania za kazdym razem numeru tel.

    Byly jeszcze telefony inne niz nokie ;-) W Erricssonach (i pozniej
    niektorych SE) menu bylo numerowane, a dzwonic mozna bylo albo quick
    dial (numerek + zielona sluchawka), albo przytrzymujac cyfre z pierwsza
    litera nazwy i potem klepiac dalej.
    SMSow rozumiem nie piszesz? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2013-01-24 07:31:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2013 16:49:23 +0100, Mr Misio wrote:

    > BLAGAM! SZYBKO! :)

    Dla tych 3 klawiszy?

    > Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za
    > trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

    Przeciez juz dzis mozesz miec telefon 7/9", tyle ze musisz go kupic pod
    nazwa tablet. A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
    raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
    przewoźną stacjonarką ;-)

  • 26. Data: 2013-01-24 11:56:05
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

> [...]
    > niektorych SE) menu bylo numerowane, a dzwonic mozna bylo albo quick
    > dial (numerek + zielona sluchawka), albo przytrzymujac cyfre z pierwsza

    No wlasnie raczej nie pisze. A jak mialem dotykowca przez chwile to i
    tak dla mnie bylo malo wygodnie (kwestia przyzwyczajenia).

    Dla mnie najwieksza wada dotykowcow nie jest dotyk tylko... krotkie
    trzymanie na bateri. Wiec poki dotykowiec za 800-1000 pln nie bedzie
    dzialal 7 dni na jednym ladowaniu to dla mnie jest nic nie warty...

  • 27. Data: 2013-01-24 11:57:22
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Dla tych 3 klawiszy?

    Raczej dla mniejszego wyswietlacza ;)

    > Przeciez juz dzis mozesz miec telefon 7/9", tyle ze musisz go kupic pod
    > nazwa tablet.

    eeeee, tablety nie dzwonia (przewaznie).

    > A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
    > raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
    > przewoźną stacjonarką ;-)

    :p

  • 28. Data: 2013-01-24 12:06:03
    Temat: Re: Co trzeci Polak uzyywa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >trzymanie na bateri. Wiec poki dotykowiec za 800-1000 pln nie bedzie
    >dzialal 7 dni na jednym ladowaniu to dla mnie jest nic nie warty...

    Jak to bedzie "wlasciwie uzywany smartfon" to nie bedzie trzymal 7
    dni.

    A jesli "zwykly telefon" ... to czy dotykowy ekran wygodniejszy niz
    klawiatura ?
    Bo innych zalet w zasadzie nie ma.

    J.

  • 29. Data: 2013-01-24 12:27:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.01.2013 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > dni.
    >
    > A jesli "zwykly telefon" ... to czy dotykowy ekran wygodniejszy niz

    A teraz znajdź mi zwykły telefon z taką historią połączeń jaka jest
    w Androidzie. Nic tylko dzwonienie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 30. Data: 2013-01-24 12:45:10
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-21 21:30, ToMasz pisze:
    > Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    > więcej w artykule:
    > http://www.telix.pl/artykul/deloitte--co-trzeci-pola
    k-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu--wideo--3,5286
    3.html

    > Jak następnym razem ktoś wyskoczy z dyskusją na temat....
    > 1 moda, szpan
    > 2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić
    > więcej niż n3310
    > 3 zamożność klientów
    > ToMasz

    Możesz dokładnie zdefiniować na czym polega smartowatość telefonu? Bo
    mój prawie wszystko mający Samsung Monte nie dostępuje zaszczytu
    nazywania smartfonem.