  • 1. Data: 2010-08-23 19:24:02
    Temat: Co z 60D polka nizej??
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    ponoc nowy model 60D ma byc miksem 50D + 550D
    nic ponad górkę to prawda?
    warto na niego czekać czy łapać ostatnie sztuki 50D lub 7D ?

  • 2. Data: 2010-08-23 21:36:23
    Temat: Re: Co z 60D polka nizej??
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > ponoc nowy model 60D ma byc miksem 50D + 550D
    > nic ponad górkę to prawda?
    > warto na niego czekać czy łapać ostatnie sztuki 50D lub 7D ?

    A nie jest tak, że 7D to taki a'la miks 50D + 550D? Bo zdecydowanie nie jest
    on z półki "jednocyfrowej"...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2010-08-24 01:30:21
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-23 23:36, =Marcos= pisze:
    > A nie jest tak, że 7D to taki a'la miks 50D + 550D? Bo zdecydowanie nie
    > jest on z półki "jednocyfrowej"...

    Hm... co w nim jest miksem 50D i 550D poza matryca z 550D? Bo i 50'tka i
    7'ka lezy obok i w kwestii jakosci wykonania i uzytych materialow te
    aparaty dzieli jednak sporo. Zdecydowanie blizej mu do 5DMkII. Chyba, ze
    do polki "jednocyfrowej" zaliczasz tylko 1D/Ds, to zwracam honor :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 4. Data: 2010-08-24 09:03:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-24 03:30:21 +0200, Mateusz Papiernik <m...@m...net> said:

    > Hm... co w nim jest miksem 50D i 550D poza matryca z 550D?

    Coś się wam pomerdało. To w 550D jest matryca z 7D, wystarczy spojrzeć
    na daty premier.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-08-24 12:18:12
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-24 11:03, de Fresz pisze:

    > Coś się wam pomerdało. To w 550D jest matryca z 7D, wystarczy spojrzeć
    > na daty premier.

    Prawda. Nie nawiązywałem do dat - przepraszam, bo ze zdania faktycznie
    wychodzi nacisk na chronologię. Matryca jest ta sama w obu, faktycznie w
    7D była najpierw. :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 6. Data: 2010-08-24 15:22:10
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.08.2010 Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał/a:

    > Prawda. Nie nawiązywałem do dat - przepraszam, bo ze zdania faktycznie
    > wychodzi nacisk na chronologię. Matryca jest ta sama w obu, faktycznie w
    > 7D była najpierw. :)

    7D należy po prostu traktować jak następce 50D bo to nie ma innych
    możliwości. Jak wyjdzie 60D to przeskoczy 7D i to będzie przewodnik
    półprofesjonalnej grupy. Jednocyfrówka to taki chwyt marketingowy
    tylko. A może wyjdzie 7dmk2. Tu się za dużo nie wymyśli:
    - nie wiemy co dać do efs-a (300d)
    dalej już bardziej systematycznie
    - lustro z małą ratką (1000)
    - crop+guziki (numerki 350-550)
    - crop+2 kółka (numerki (7-50)
    - ff+2 kółka (numerki (1-5)

    Seria dXX pomijam.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 7. Data: 2010-08-24 15:55:36
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-24 17:22, Sergiusz Rozanski pisze:
    > 7D należy po prostu traktować jak następce 50D bo to nie ma innych
    > możliwości.

    Obecnie tak...

    > Jak wyjdzie 60D to przeskoczy 7D i to będzie przewodnik
    > półprofesjonalnej grupy.

    ...ale to nie jest przesadzone. Jezeli plotki z Canonrumors sie
    potwierdza i 60D bedzie mniejsze i nie bedzie ze stopu magnezowego, to
    sugerowaloby rozdzielnie tego segmentu na dwa. W takiej sytuacji nie
    widze 60D jako bezposredniego nastepcy/przodownika wzgledem 7D. Znajac
    marketing Canona, beda dalej upychac 7D jako segment wyzej i leciec na
    fali wyzszosci jednocyfrowej serii.

    > Jednocyfrówka to taki chwyt marketingowy tylko.

    Masz rację. Ale jeśli Canon nie zbackportuje do dwucyfrowej serii 8fps,
    uszczelnien i wizjera, a ponadto dwucyfrowe body faktycznie straca
    magnezowy korpus, to mimo wszystko 7D bedzie w praktyce segment wyzej
    (czyt: zamiana na 60D bylaby krokiem w dol). Przynajmniej w pewnych
    zastosowaniach.

    Nie dziwi mnie o tyle, ze beda mieli pole manerwu z 7DMkII i bardziej
    bezposrednia konkurencje z bogatym wachlarzem roznych segmentow u N.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net