  • 1. Data: 2010-08-23 09:47:45
    Temat: konwersja avi - mpeg
    Od: "ax" <k...@o...pl>

    pytanie: jakim programem przekonwertować film z pena nagrany w *.avi, aby
    można było go odtwarzać w max jakości przez wejście usb (np z pendive) w
    telewizorach bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś ma pozytywne
    doświadczenia w tym względzie.
    Pozdrawiam R.

  • 2. Data: 2010-08-23 10:16:20
    Temat: Re: konwersja avi - mpeg
    Od: mt <t...@i...pl>

    ax pisze:
> [...]
    > pendive) w telewizorach bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś
    > ma pozytywne doświadczenia w tym względzie.

    VirtualDub

    --
    marcin

  • 3. Data: 2010-08-23 10:18:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-23 11:47, ax pisze:
> [...]
    bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś ma pozytywne doświadczenia w tym

    http://www.hdtv.com.pl/forum/sony/48330-odtwarzanie-
    filmow-przez-usb-sony-bravia.html

    Ale kiła - przyjmuje tylko mpeg-1 ????

    Ja tam nie mam czasu na walkę z konwerterami. Odtwarzam przez DVD z wyjściem HDMI,
    a jeśli już mam materiał naprawdę dobrej jakości (a nie tylko nazywający się HD,
    hehehe), to podłączam lapka a TV używam jako monitora.

  • 4. Data: 2010-08-23 11:29:36
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > telewizorach bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś ma pozytywne

    Ja używam konwertera SUPER. Freeware, niezły kombajn z intuicyjną obsługą.
    Nie jestem specjalistą od kodeków itp, a się połapałem:
    http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html. Na dole jest download link.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2010-08-23 11:39:29
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:i4tm06$qeb$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja używam konwertera SUPER. Freeware, niezły kombajn z intuicyjną obsługą.
    > Nie jestem specjalistą od kodeków itp, a się połapałem:
> [...]
    Ale czy to warto przerabiac to na kompie jak można kupic odtwarzacz na 100
    zł.

  • 6. Data: 2010-08-23 12:15:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-23 13:39, Agent pisze:

> [...]
    http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html. Na dole jest download link.

    > Ale czy to warto przerabiac to na kompie jak można kupic odtwarzacz na 100 zł.

    Za 100zł w max jakości?

  • 7. Data: 2010-08-23 13:00:03
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i4tooc$30eq$1@news2.ipartners.pl...

    > Za 100zł w max jakości?

    A ten mpg po przerobieniu a avi będzie w takiej max jakości?

  • 8. Data: 2010-08-23 13:38:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ax pisze:
> [...]
    > pendive) w telewizorach bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś
    > ma pozytywne doświadczenia w tym względzie.

    Pazera, Format Factory i dużo innych.
    Polecany tu VirtualDub to tylko lokomotywa bez paliwa (kodeków).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2010-08-23 13:43:56
    Od: "ax" <k...@o...pl>

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

    dzięki, powalczę, pozdrawiam R.
    (telewizor nie chciał mi odtwarzać (z usb - z odtwarzacza bez problemów)
    pliki z "any video conwerter", "media coder" - być może coś robię nie tak)

  • 10. Data: 2010-08-23 13:45:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ax pisze:
    > dzięki, powalczę, pozdrawiam R.
    > (telewizor nie chciał mi odtwarzać (z usb - z odtwarzacza bez problemów)
    > pliki z "any video conwerter", "media coder" - być może coś robię nie tak)

    Dokładnie na Bravię ustawiałem z pół roku temu jakąś prezentację, ale
    nie pamiętam - być może zeżarła xvida... a jak nie, zawsze można mpega
    wpakować z dużym bitrate...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/