eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCo z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg i inne a ja go nie? › Re: Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg i inne a ja go nie?
    From: Wieniuszka <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg i inne a ja go nie?
    Date: Tue, 30 Dec 2003 21:46:08 +0100

    z...@o...pl wrote:

    > Proszę o poradę !
    > Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg, tlen i inne a ja go
    > nie? Proboje sie polaczyć z kolegą z za granicy i nie wiem co jest
    > wszystkie ustawienia sprawdzałem. On ma szybkie łącze , ja mam 10 Mb/s czy
    > to moze miec z tym jakis zwiazek? Co zrobic ?
    > Z góry dzięki !

    U mnie kiedys bylo tak samo i chodzilo o ustawienia glosnosci: standardowo
    pokazywane/zmieniane sa ustawienia wyjścia (glosnikow) a nie wejscia
    (mikrofonu).
    Czy ten sam problem masz, jak rozmawiasz z innymi ludzmi? jesli nie, to
    prawdopodobnie rozmowca powinien pogrzebac w ustawieniach glosnosci
    wejscia.
    --
    Bo czy rekin jest rekinem, gdy dowodow pewnych brak...?