  • 1. Data: 2003-12-28 21:37:31
    Temat: Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg i inne a ja go nie?
    Od: z...@o...pl

    Proszę o poradę !
    Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg, tlen i inne a ja go nie?
    Proboje sie polaczyć z kolegą z za granicy i nie wiem co jest wszystkie
    ustawienia sprawdzałem. On ma szybkie łącze , ja mam 10 Mb/s czy to moze miec
    z tym jakis zwiazek? Co zrobic ?
    Z góry dzięki !

  • 2. Data: 2003-12-28 22:09:04
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    z...@o...pl wrote:
> [...]
    > wszystkie ustawienia sprawdzałem. On ma szybkie łącze , ja mam 10 Mb/s
    > czy to moze miec z tym jakis zwiazek? Co zrobic ?

    To nie jest problem polskiego internetu. Naprawdę.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 3. Data: 2003-12-29 08:56:46
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
> [...]
    > Proboje sie polaczyć z kolegą z za granicy i nie wiem co jest wszystkie
    > ustawienia sprawdzałem. On ma szybkie łącze , ja mam 10 Mb/s czy to moze
    Najprawdopodobniej ktoregos z was blokuje firewall. Dowiedzcie sie ktorego i
    poproscie admina o przekierowanie portu z ktorego kozysta gg do polaczen
    glosowych na wasza maszyne lokalna.

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 4. Data: 2003-12-30 08:41:14
    Od: "Dj Joy" <dj-joy@[NOSPAM]o2.pl>

    Użytkownik "Jakub "Venom" Żukowski" <v...@n...com> napisał w
    wiadomości news:bsoq8t$fp6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Najprawdopodobniej ktoregos z was blokuje firewall. Dowiedzcie sie ktorego
    > poproscie admina o przekierowanie portu z ktorego kozysta gg do polaczen
    > glosowych na wasza maszyne lokalna.

    Nie!! Przecierz tenosobnikk napisał, że połaczenie jest i że jego rozmowca
    słyszy a on nie słyszyrozmowcy...
    Głosniki włączone :> ?? pogrrzeb moze w ustawieniach gg i daj na maxa
    dziwiek !!

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.radio.ceteko.com <=- Internetowe Radio -=BuM=-

  • 5. Data: 2003-12-30 11:10:18
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Dj Joy wrote:

    > Nie!! Przecierz tenosobnikk napisał, że połaczenie jest i że jego rozmowca
    > słyszy a on nie słyszyrozmowcy...
    > Głosniki włączone :> ?? pogrrzeb moze w ustawieniach gg i daj na maxa
    > dziwiek !!

    wrong answer. Polaczenie bedzie, ale jak z jednej strony jest maskarada
    to glos bedzie w jedna strone dzialal.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 6. Data: 2003-12-30 16:26:39
    Od: Pass <m...@b...com>

    w <news:oemrsb.v0l.ln@212.244.86.3>
    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > wrong answer. Polaczenie bedzie, ale jak z jednej strony jest
    > maskarada to glos bedzie w jedna strone dzialal.

    Ze co?

    --
    Maciej
    tlen/mail : hesitate {at} o2.pl

  • 7. Data: 2003-12-30 19:58:34
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Pass wrote:
    > Ze co?

    no zdaza sie :)

  • 8. Data: 2003-12-30 20:46:08
    Od: Wieniuszka <w...@g...pl>

    z...@o...pl wrote:

> [...]
    > wszystkie ustawienia sprawdzałem. On ma szybkie łącze , ja mam 10 Mb/s czy
    > to moze miec z tym jakis zwiazek? Co zrobic ?

    U mnie kiedys bylo tak samo i chodzilo o ustawienia glosnosci: standardowo
    pokazywane/zmieniane sa ustawienia wyjścia (glosnikow) a nie wejscia
    (mikrofonu).
    Czy ten sam problem masz, jak rozmawiasz z innymi ludzmi? jesli nie, to
    prawdopodobnie rozmowca powinien pogrzebac w ustawieniach glosnosci
    wejscia.
    --
    Bo czy rekin jest rekinem, gdy dowodow pewnych brak...?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-12-30 23:03:58
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > Nie!! Przecierz tenosobnikk napisał, że połaczenie jest i że jego rozmowca
    > słyszy a on nie słyszyrozmowcy...

    no to co ? :) masq i tyle :)

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 10. Data: 2004-01-02 13:22:52
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 z...@o...pl wrote:

    > Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg, tlen
    > i inne a ja go nie?

    Przede wszystkim myśleć, a później to już pisać na właściwą grupę.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,