  • 41. Data: 2018-07-01 19:55:59
    Temat: Re: Co za tepa dzida
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-01 o 15:49, Janusz pisze:

    > Sam jesteś analfabetą, a teraz spierdaj na drzewo banany prostować.

    Tak kretynku, ty jesteś jedyny mądry a cała reszta to analfabeci.
    Pytanie tylko po co taki mądry wcina się w rozmowę analfabetów?
    Widać nie oni są analfabetami a on nie jest taki mądry. Prawda?
    A teraz już możesz spierdalać zamiast sugerować to innym. :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2018-07-01 21:41:37
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Ciekawym tylko czym fimujacy jechal ... i czy troche zaspal, czy taki
    > twardy i doswiadczony w tych zabawach :-)

    Raczej twardy, pewnie jeszcze migał światłami ;)

  • 43. Data: 2018-07-01 22:29:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-01 o 19:48, RadoslawF pisze:

    > To sobie trzeba było powiedzieć zanim podlinkowałeś ten gówniany materiał.
    > A teraz już jesteś znany jako analfabeta funkcjonalny.

    Bardzo ładnie pokazujesz jakim ciulikiem jesteś.

  • 44. Data: 2018-07-01 22:30:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-01 o 19:55, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Widać nie oni są analfabetami a on nie jest taki mądry. Prawda?
    > A teraz już możesz spierdalać zamiast sugerować to innym.  :-)
    Spierdalaj ciuliku.

  • 45. Data: 2018-07-02 07:38:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 08:57:52 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > W dzienniku powiedzieli za juz nie ma prawa jazdy. Mandatu nie dostala bo to co
    zrobila nie kwalifikowalo sie do mandatu i sprawa trafila wyzej niz policja.

    A teraz sad popatrzy, i moze oddac do rozprawy.

    J.

  • 46. Data: 2018-07-02 08:19:56
    Od: p...@g...com

    --Czyzby z tego pobocza wrocila na pas i kontynuowala jazde/wyprzedzanie?

    to raczej nie podlega dyskusji :-)

    Początek tej sytuacji zarejestrowała kamera w pierwszym z samochodów jadących w
    kolumnie.

    czy jest nadzieja ze kiedykolwiek przeczytasz cokolwiek do konca ?

    P.

  • 47. Data: 2018-07-02 10:02:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-01 o 22:29, Janusz pisze:

    > Bardzo ładnie pokazujesz jakim ciulikiem jesteś.

    Pokazuje jakim analfabety jesteś, "ciulik" to twój własny
    wybór. Ale nie ma sprawy mogę tak cię nazywać. Ciuliku.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2018-07-02 10:04:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-01 o 22:30, Janusz pisze:

    > Spierdalaj ciuliku.

    Poważnie ciuliku?
    To zacznij pierwszy, i nie wklejaj już więcej gównianych linków
    jak ostatni kretynek lub analfabeta funkcjonalny.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2018-07-02 12:13:48
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-02 o 10:04, RadoslawF pisze:

    > Poważnie ciuliku?
    > To zacznij pierwszy, i nie wklejaj już więcej gównianych linków
    > jak ostatni kretynek lub analfabeta funkcjonalny.
    >

    > Pozdrawiam

    Panowie (chłopcy?), wymieńcie się może numerami telefonów lub adresami
    e-mail, przenieście na messengera, albo niech jeden z Was pokaże, że
    jest mądrzejszy i przerwie te prywatne bluzgi.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2018-07-02 12:22:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 10:02, RadoslawF pisze:

    > Pokazuje jakim analfabety jesteś, "ciulik" to twój własny
    > wybór. Ale nie ma sprawy mogę tak cię nazywać. Ciuliku.
    Mały ciul to ciulik, to taki chujek jak TY co się dopierdala nie do tego
    co trzeba,
    sam zacząłeś wycieczki osobiste, nie doczytałeś artykułu tylko zacząłeś
    mnie wyzywać a inni Ci pokazali że film nie pokazuje wszystkiego co się
    tam działo
    na drodze.