    From: Maciej Łebkowski <m...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Coda eytor html i css na mac os x
    Date: Tue, 13 Jan 2009 20:59:58 +0100

    Dnia 13-01-2009 o 20:14:31 Michał Rakowiecki <m...@g...com> napisał(a):

    > Czy ktokolwiek używa bądź używał kiedykolwiek tego edytora? Jeśli tak
    > to proszę o ocenę tego narzędzia i ewentualny opis jego funkcjonalności.

    Taki edytorek do wyklikiwania niektórych rzeczy. Jeśli wolisz wszystko
    z palca, to są darmowe narzędzia. Jeśli chcesz z palca i bardzo szybko,
    bardzo pluginowalnie i konfigurowalnie, to textmate. Jeśli nie zależy
    Ci na makowym wyglądzie, eclipse. Jeśli nie zależy Ci na czasie, poczekaj
    na Espresso od MacRabbit.

    Edytorek od Cody jest ładny, ale wcale nie rewelacyjny moim zdaniem.
    Jego zaletą jest tylko to, że jest troszkę kombajnem - np. tworzy i
    deploy`uje projekty od razu na FTP. Moim zdaniem osobie, która używa
    MacFusion* lub/i SVN-a do wydawania kolejnych wersji na serwer, taka
    funkcjonalność jest zbędna.
    Ma manual PHP-owy pod ręką, podpowiadanie jest miłe.
    Do tego wyklikany edytorek CSS i podgląd - dla mnie zupełnie zbędne
    funkcje (like - jak można klikać CSS-y z formularzy?).

    Powiedziałbym, że to raczej soft dla ludzi, którzy nie są savvy-koderami.

    *: montuje udziały FTP/SSH jako zwykłe dyski - aint that cool?

    --
    Maciej Łebkowski