  • 11. Data: 2010-05-19 19:03:43
    Temat: Re: Coś dla użytkowników BMW
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-19 14:57, doktorski pisze:
    powrot na kołach):-)
    > Nie nie nie. Kup cos z nowej serii K*. Wtedy pogadamy!

    Nigdy w życiu żadnej cegły czy innej ku... Boxer ma być:-)

    > * - K1200S po spotkaniu z sarenka niestety nie bylo w stanie dalej
    > jechac wiec lepiej nie kupuj :)

    Hehe,moja przyjęła nawet z boku Passata i działała:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2010-05-19 19:12:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Maj, 21:03, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Hehe,moja przyjęła nawet z boku Passata i działała:-)

    Zajechałeś drogę samochodowi? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-05-19 20:46:39
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-19 11:33, Monster pisze:

    > Wyjątki potwierdzają regułę,swoją szosą to w moich łapkach Beemki sie
    > najwolniej rozpadają(sarna i dwa spotkania trzeciego stopnia,zawsze
    > powrot na kołach):-)

    Wyjątki??? K1200S - 17000km przebiegu, jazda typowo turystyczna -
    wymienione: cały rozrząd (łańcuch, napinacz koła zębate, ślizgi, łańcuch
    napędu pompy oleju) bo silnik nap....alał jak snopowiązałka. Kosz
    sprzęgłowy nap..dala, wymieniona zębatka napędu pompy oleju na koszu
    sprzęgłowym bo biegi wchodziły jak w motorynce bez sprzęgła. I to nie
    jest przypadek tylko mojej sztuki...

    Oczywiście żadnej pogwarancyjnej akcji serwisowej nie było na te
    przypadłości mimo że występują w większości sztuk tego modelu...

    Poczytajcie sobie fora co się ludziom przytrafia w motocyklach bmw...

    Krew mnie zalewa na samą myśl o tym wszystkim. Do tego dodajcie sobie
    serwisy w których nikt się nie zna (w jednym autoryzowanym serwisie
    usłyszałem że k1200s/r/gt łańcuchy rozrządu są niewymienne) i mega
    żenujący poziom usług Bmw Polska - na łańcuch rozrządu czekałem pół
    roku, na narzędzie specjalne do ustawiania napięcia łańcucha napędu
    pompy oleju (którego żaden znany mi ASO nie posiadał) zamówione w 5
    różnych salonach firmowych w całej polsce nie doczekałem się w rok.
    Ostatecznie zadzwoniłem do Berlina i narzędzie miałem w 4 dni!

    Legenda niezniszczalnych bmw umarła po bokserach 1100...

    Dyfer
    K1200S

  • 14. Data: 2010-05-20 05:00:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-19 22:46, Dyfer pisze:

    > Legenda niezniszczalnych bmw umarła po bokserach 1100...
    >
    > Dyfer
    > K1200S
    Ano,i tychże trzeba się trzymać,coś w tym jest ze za starego boksera
    (2V)trzeba dać dwie szt cegły:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2010-05-20 05:01:01
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-19 21:12, AZ pisze:

    > Zajechałeś drogę samochodowi? ;-)

    Na początku tak twierdził:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2010-05-20 05:56:55
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Adams" napisał:
    > No nie wiem, wady ma, jak wszystko, ale pokaż mi tutaj japnię, która ma
    > tyle kkm, co mój RT, bez remontu silnika. Są takie? :)

    Pewnie sa.
    Tylko to trudno udowodnic bo przy kazdej odsprzedazy maja cofane liczniki;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 17. Data: 2010-05-20 12:26:33
    Temat: Re: Co? dla u?ytkownik?w BMW
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-20 07:56, Sybi pisze:
    > U?ytkownik "Adams" napisa?:
    >>

    > Pewnie sa.
    > Tylko to trudno udowodnic bo przy kazdej odsprzedazy maja cofane liczniki;))

    A widzisz, okazuje sie ze plebejski polski trynd cofania liczników,
    odnosi ODWROTNY skutek, do zamierzonego! Mus to oglosic dzies szerzej!

    juz widze ten wysyp ogloszen:

    "delikatnie jezdzona sztuka, 230 tys. km bez jakiegokolwiek remontu
    silnika i niczego innego, cena = 0,3 zł za kazdy przejechany kilometr -
    i rosnie!"

    p.s. tak, tak - sam na to wpadlem - zaczna cofac do przodu! ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 18. Data: 2010-05-21 11:43:43
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    A gdziem można przeczytać jakich konkretnie numerów VIN te problemy dotyczą i
    jak się jest na liście do gdzie się zgłosić?

    Marek

    R1200GS

    F650 1995 do sprzedania

  • 19. Data: 2010-05-23 10:35:53
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-18 23:12, AZ pisze:

    > Mnie natomiast rozbawiło: "W zeszłym roku BMW sprzedało 87306
    > motocykli, *które znane są z wytrzymałości.*"

    Co sie czepiasz, ja lubie Banditen Motor Werke, ale tylko jak ma ja ktos
    inny i on sie z tym meczy. Chociaz nie powiem, GS mi sie podoba i
    chcialbym pojezdzic
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy