  • Data: 2004-05-31 07:41:46
    Temat: Re: "Czarne owce" hostingu... off topic
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "porzeraczmuzguw" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6odkb09tg8t5i1c8kt9h57rql7a42sqbm2@4ax.com...
    > Sat, 29 May 2004 21:40:41 +0200, Slawek Kotynski
    > <k...@b...z.adso.z.com.pl> in msg <c9aovs$1o5t$1@mamut1.aster.pl>

    > Jeśli ISP jest w dobrym, dużym datacenter, to limit w formie transferu
    > jest jak najbardziej OK i nie jest żadnym oszukaństwem...

    Osobiście zgadzam się że nie powinno byc limitów transferowych.
    Powinni przydzielać pasmo. Jak będzie nagły za duży wzrost transferu, to
    serwis się "przytka" i wówczas sam dopłaciłbym za pasmo, aby było lepiej.
    Dla firm hostingowych, limity transferu są poprostu pierońsko opłacalne i
    tyle, a przydizelanie pasma, pozbawiłoby ich parudziesięciu tysięcy
    miesięcznie..