  • 1. Data: 2004-05-29 14:28:35
    Temat: "Czarne owce" hostingu...
    Od: "KsiTau" <k...@t...pl>

    Proponuję zrobić listę "czarnych owiec" hostingu:

    1. Home.pl (www.home.pl) - wykupuje się limit danych, jeśli regularnie
    będziesz zużywać go wcześniej niż maksymalny okres na który Ci go przyznali,
    to zaczną Ci (pomimo regularnego opłacania) blokować dostęp do strony, a jak
    transfer wzrośnie na tyle, że półroczny limit zużywasz w ciągu miesiąca, to
    zadzwonią do Ciebie i chamsko oznajmią że nie będą utrzymywać dłużej Twojej
    strony (pomimo że opłaciłeś dodatkowy limit). Najbardziej interesujący punkt
    regulaminu tej firmy mówi, że: "Klient może dochodzić roszczeń wobec
    Operatora na drodze sądowej dopiero po wyczerpaniu postępowania
    reklamacyjnego.". Słowem: NIE POLECAM!!!

    pozdr

  • 2. Data: 2004-05-29 15:31:16
    Temat: Re: "Czarne owce" hostingu...
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Sat, 29 May 2004 14:28:35 GMT, KsiTau wrote:

    > Proponuję zrobić listę "czarnych owiec" hostingu:
    >
    > 1. Home.pl (www.home.pl) - wykupuje się limit danych, jeśli regularnie
    > będziesz zużywać go wcześniej niż maksymalny okres na który Ci go przyznali,

    hm? Znaczy regularnie wyczerpujesz limit, i oczekujesz że Twój provider
    to zignoruje? To może przepnij się do grubej rury (o ile Cię stać)?

    B.

  • 3. Data: 2004-05-29 16:06:20
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > hm? Znaczy regularnie wyczerpujesz limit, i oczekujesz że Twój provider
    > to zignoruje? To może przepnij się do grubej rury (o ile Cię stać)?
    Jesli placisz za dodatkowy limit to czemu nie...

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 4. Data: 2004-05-29 16:07:00
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    Znajomemu wypowiedzieli umowe poniewaz za duzy ruch powodowal... zapychalo
    serwery itp podobno.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2004-05-29 16:48:55
    Od: "KsiTau" <k...@t...pl>

    > Witam,
    > Znajomemu wypowiedzieli umowe poniewaz za duzy ruch powodowal... zapychalo
    > serwery itp podobno.

    Dokładnie, zaczynaliśmy zapychać im serwery, ale:
    1. Z kąd ja niby mam wiedzieć jakie są ich możliwości, kiedy w regulaminie
    wyraźnie jest napisane, że jeśli wyczerpie się limit wcześniej niż okres na
    który usługa została wykupiona to należy po prostu ponownie wykupic kolejną
    porcję limitu. Nigdzie nie ma mowy o ograniczeniach, a całość jest tym
    bardziej interesująca, że w swoich statystykach wykazują, że wykorzystują
    swoje łącza tylko w 5%-ach.
    2. Jestem w stanie zrozumieć, że ich sprzęt mógłby nie wytrzymywać już
    takiego obciążenia, ale odniosłem wrażenie że raczej zależy im na "głupkach"
    którzy będą płacić za świadomość limitu transferu i wykorzystywać go tylko w
    niewielkim stopniu, a z całą resztą, wykorzystującą swoje limity np w 100,
    110%ach na maksymalny okres, będą postępować w tak samo chamski sposób jak z
    nami.
    3. Dlaczego postępowali tak drastycznie, dlaczego oszukiwali. Mogli nam
    zwyczajnie "pomóc" przy przenoszeniu hostingu, przez zwykłe nieutrudnianie i
    niekomplikowanie sprawy....

    Uważam że firma Home.pl stosuje nieuczciwe praktyki i powinna znaleźć się na
    tej liście. Napisałem tego posta jako na prawdę niezadowolony z ich usług
    klient i z nadzieją, że w przyszłości uniknę tego typu sytuacji. Uważam że
    wszyscy mający jakiekolwiek przykre doświadczenia z tą lub innymi firmami
    powinni je tutaj wpisać.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-05-29 17:04:36
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
> [...]
    > porcję limitu. Nigdzie nie ma mowy o ograniczeniach, a całość jest tym
    > bardziej interesująca, że w swoich statystykach wykazują, że wykorzystują
    Ja ich w cale nie bronie :) Przeciez tak, czy tak, placicie za transfery...
    rozumiem gdyby nie bylo limitow a generowalibyscie za 100 innych klientow
    ale jesli sa oplacane...

> [...]
    > 110%ach na maksymalny okres, będą postępować w tak samo chamski sposób jak
    Zaproponuj im kupno najnowszego cacka Cisco CRS-1 :)

    > 3. Dlaczego postępowali tak drastycznie, dlaczego oszukiwali. Mogli nam
    > zwyczajnie "pomóc" przy przenoszeniu hostingu, przez zwykłe nieutrudnianie
    > niekomplikowanie sprawy....
    Sorry ze zapytam... jaki to serwis generuje taki ruch? Onet? :)

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2004-05-29 17:20:38
    Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

> [...]
    > transfer wzrośnie na tyle, że półroczny limit zużywasz w ciągu miesiąca,
    > zadzwonią do Ciebie i chamsko oznajmią że nie będą utrzymywać dłużej

    Witam.
    A moze bys sie pod takimi oskarzeniami podpisal imieniem i nazwiskiem (nazwa
    firmy?) oraz nazwa konta ktorego sprawa dotyczy? Bez tych danych ciezko mi
    jest sie ustosunkowac do tej sprawy?

    pozdrawiam
    Stefan Jurczyk
    home.pl - http://home.pl - i...@h...pl - 0801 325555

  • 8. Data: 2004-05-29 17:50:25
    Od: fiodor <f...@p...pl>

    KsiTau wrote:

> [...]
    > wszyscy mający jakiekolwiek przykre doświadczenia z tą lub innymi firmami

    Zeby takie wyroki pisac to trzeba sie podpisac KsiTau,
    jestem z home.pl od 1998 roku (posiadam konta) i nie mam problemów
    z nimi, też przekraczam limity i płacę za dodatkowy ruch
    i nie spotkalem sie z takim problematycznym traktowaniem
    jak tu opisujesz.
    Badz laskaw podpisac sie imieniem i nazwiskiem jesli
    chcesz aby twoja opinia zostal potraktowana powaznie.

    pozdr

    Fiod
    (Dariusz Bres)

  • 9. Data: 2004-05-29 17:55:07
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Sat, 29 May 2004 18:06:20 +0200, Jakub Żukowski wrote:

    > Witam,
    > Jesli placisz za dodatkowy limit to czemu nie...

    nic nie widzę w ofercie o możliwości kupna dodatkowego limitu, więc nie
    muszą iść na taki układ.

    B.

    PS. czy mógłbyś nie chrzanić pliterek?

  • 10. Data: 2004-05-29 18:02:28
    Od: fiodor <f...@p...pl>

    Bronek Kozicki wrote:

    > nic nie widzę w ofercie o możliwości kupna dodatkowego limitu, więc nie
    > muszą iść na taki układ.

    dokupienie kolejnej wersji pro serwera
    zwieksza limit ruchu o 5 gb miesiecznie,
    czyli wykupujac np x3 pro bedziesz mial
    25 gb miesiecznie