  • Data: 2017-04-01 02:37:21
    Temat: Re: Czego nie lubicie jako programiści?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > Jeden z nich siedzi w Micro$oft i wymyśla prawa dostępu, automatyczne
    > akcje systemu po włożeniu nośnika, małe okna wprowadzania ustawień w
    > zmiennych systemowych, wymyśla manifesty i podpisy cyfrowe, zbieranie
    > wszelkich wprowadzanych danych (szpiegostwo!!!).

    Nie używać.

    Ja już sobie obiecałem, że jeżeli zmuszą nas w firmie do przejścia z
    Windows 7 na Windows 10, to czara goryczy się przeleje i laptopa z
    Windowsem będę używał tylko do tego, żeby był zalogowany do domeny i do
    typowo domenowych zadań (jakieś zasoby sieciowe czy inne pierdoły). Sprzęt
    to nie problem, najwyżej postawię sobie coś prywatnego z Linuksem i tyle.

    > Drugi zjebany siedzi w Google i pisze w Java system operacyjny na
    > urządzenia zasilane bateryjnie (no comment), wymyślił, że niedokładne
    > wyszukiwanie w Google jest lepsze od dokładnego, no bo przecież w sumie
    > to Google wie lepiej niż Ty co chcesz znaleźć.

    Niech wie - byle dało się to wyłączyć.

    > Pewnie Wy znacie nie jedno dzieło "zjebanego", tyle że nie nazywaliście
    > go do tej pory w ten sposób...

    Jak już przy zjebanych jesteśmy - nie wiem, kto wymyślił, żeby wycofać się
    ze smartfonów z qwerty. Męczę Motorolę Droid 4 już któryś rok, wymieniłem
    w niej już wszystko, co się dało, bo oczywiście robi się teraz chłam, a
    nie solidny sprzęt, i nie kupię sobie nowego telefonu z qwerty, bo po
    prostu nie ma. Chcę dać producentom telefonów moje pieniądze, ale oni nie
    chcą ich wziąć.

    --
    http://www.chmurka.net/