  • Data: 2015-03-04 03:23:10
    Temat: Re: Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-03 22:40, z wrote:

    > W symbianie domyślnie jest też czat :-) ale bardzo łatwo można sobie
    > wejść w katalogi(N8) Pełna wygoda. Dlatego bardzo mnie zdziwił brak
    > takiej funkcjonalności w nowoczesnym, wolnym ;-) systemie.

    w 'nowoczesnym, wolnym systemie' jest wolność :)

    Masz defaultowo 'coś' - a jak chcesz inaczej - to instalujesz aplikację,
    która wyświetli Ci te np. smsy (czy inne opcje) na taką modłę, jaką
    będziesz chciał. Nie jesteś ograniczony jedną słuszną opcją jak to było
    m.in. w symbianie (ale to już kwestia gustów i przyzwyczajen).

    Pare lat temu (też przechodziłem z symbiana, a nawet wciac mam e51 jako
    awaryjny telefon) również używałem aplikacji do sms'ow zblizajacej opcje
    najbardziej jak sie dalo do symbiana.
    Potem jeszcze jedna i jeszcze jedną (wszystkie możesz jednocześnie,
    podobnie jak np. nakladki do telefonownia) bo kazda bazuje na tej samej
    bazie danych). W koncu przekonalem sie do tego rozwiazania, ktore jest
    domyslnie i teraz takie rozwiazanie preferuje (czyli grupujace watki).