  • 1. Data: 2015-03-02 21:26:21
    Temat: Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko
    Od: z <...@...pl>

    Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy
    wysłanych smsów. Sa tylko rozmowy i można sobie przejrzeć. Ło matko.
    Czy można to obejść, zainstalować program który wyświetli smsy
    normalnie: wysłane, odebrane, robocze?

    A jak się maja do tego win i ios?.

    Czy będzie normalnie? znaczy jak w symbianie? :-)

  • 2. Data: 2015-03-02 21:30:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy
    > wysłanych smsów.

    SOA #1
    a u mnie działa

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-03-02 21:45:51
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-02 21:26, z wrote:
> [...]
    > normalnie: wysłane, odebrane, robocze?
    >
    > A jak się maja do tego win i ios?.
    >
    > Czy będzie normalnie? znaczy jak w symbianie? :-)

    :)
    zainstaluj z GooglePlay jakiś inny czytnik (a jest tego sporo), który
    spełni Twoje oczekiwania....
    ... albo się przyzwyczaj (ja się np. przyzwyczaiłem)

    Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az
    wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

  • 4. Data: 2015-03-02 21:53:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 21:45, AL pisze:
    > Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az
    > wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

    Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

  • 5. Data: 2015-03-02 23:45:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 02 Mar 2015 21:26:21 +0100, z <...@...pl> wrote:
    > Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma
    listy
    > wysłanych smsów. Sa tylko rozmowy i można sobie przejrzeć. Ło matko.

    Oczywiście, że są. Zainstaluj dobry program, który je pokaże.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-03-03 15:53:54
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-03-02 o 21:26, z pisze:
    > Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy
    > wysłanych smsów.

    Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu:
    odebrane, wysłane, kopie robocze, wszystko razem. Oczywiście w
    standardowych programach do SMS

> [...]
    > normalnie: wysłane, odebrane, robocze?
    >
    > A jak się maja do tego win i ios?.
    >
    > Czy będzie normalnie? znaczy jak w symbianie? :-)

    Aż muszę sprawdzić jak to było w Symbianie :-) IMAO tak jest wygodniej,
    ale de gustibus not discutandum est :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 7. Data: 2015-03-03 16:10:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    ALEX Alpha MR wrote:

    > Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu:
    > odebrane, wysłane, kopie robocze, wszystko razem. Oczywiście w
    > standardowych programach do SMS

    SMSy są jak były. To, że większość programów wyświetla je tak a nie
    inaczej to już kwestia umowy. Możę je wyświetlić w dowolny sposób w
    przeciwieństwie do Symbiana, który umiał tylko po kolei

  • 8. Data: 2015-03-03 17:47:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 03 Mar 2015 15:53:54 +0100, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:
    > Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu:

    A telefon z Androidem to nie telefon?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-03-03 18:23:55
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-03-03 o 17:47, Marek pisze:

    > A telefon z Androidem to nie telefon?

    Nie istnieje "telefon z Androidem".

  • 10. Data: 2015-03-03 19:27:15
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

    Powinien widzieć.

    Sprawdź GoSMS miał funkcję wyświetlania folderów.
    Na szybko znalazłem:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sm
    s.organizer

    Na pocieszenie napiszę, że też kiedyś dla mnie konwersacja SMS była nie do
    przyjęcia. Z czasem się przyzwyczaiłem. Da się używać. ;-)

    Wiwo