  • Data: 2015-03-04 07:01:03
    Temat: Re: Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-04 o 03:23, AL pisze:
    > Masz defaultowo 'coś' - a jak chcesz inaczej - to instalujesz aplikację,
    > która wyświetli Ci te np. smsy (czy inne opcje) na taką modłę, jaką
    > będziesz chciał. Nie jesteś ograniczony jedną słuszną opcją jak to było
    > m.in. w symbianie (ale to już kwestia gustów i przyzwyczajen).

    Wiem że to spiskowa teoria ale doświadczenie robi swoje.
    Ciągle mi się wydaje że czat bez katalogów to po to żeby się nie
    skapować co się wysłało ;-)
    Informatyk po 40-stce ma w głowie jeszcze porządek: odebrane, wysłane,
    robocze i nie wyobraża sobie powodu żeby takich podstawowych funkcji w
    systemie nie umieścić.
    Dlaczego nie podejść do połączeń w ten sposób
    Wiem... Można sobie dograć ale wytłumacz to mojej rodzinie która zawsze
    w telefonach to miała :-)

    Ponawiam pytanie:
    Jak jest w win i ios?

    PS. To instalowanie aplikacji dodatkowych zaczyna mnie wkurzać bo ciągle
    mi chcą coś sprzedać, naciągnąć albo przynajmniej walić po oczach reklamami.