  • 61. Data: 2011-11-12 17:23:58
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Wracając do tematu chyba brakuje najważniejszego w Ducach-rama jakoś
    mocno ukryta,czyżby nie było kratownicy??
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 62. Data: 2011-11-12 17:54:07
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 12-11-2011 o 11:56:53 doomin13 <d...@g...pl> napisał(a):

    > a co to jest gaz inercyjny ????????? ze niby ma mase, bezwladnosci itd,
    > ale
    > w takim razie tlen tez ma :)
    >
    > a moze to nieudolne tlumaczenie z angielskiego "inert" co oznacza gaz
    > obojetny? wtedy faktycznie tlen nie jest

    Inertny nie inercyjny. Sorry. Mój błąd. A w sprawie palności (uwaga duże:
    2,5 MB):

    http://www.goodyearaviation.com/resources/pdf/aircra
    ftmanual.pdf

    Strona 11 pkt. 2. I rzeczywiście chodzi także o osuszenie gazu przed
    pompowaniem.

    --
    Nikanor

  • 63. Data: 2011-11-12 19:10:08
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Nikanor" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]

    A naprawde nie mozna pisac/mowic "obojetny"? taka sama kretynska moda jak
    "transparentny" i inne podobne :)

    a na stronie 11 w pkt 2 jest o cisnieniu w kolach w roznych warunkach
    pogodowych itp itd

    w pkt 3 jest cokolwiek o azocie ale z spraw gaszenia to tylko o tym ze nie
    podtrzymuje plomienia i tyle, zadnych teorii jakoby mial gasic cokolwiek :)

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 64. Data: 2011-11-12 19:37:38
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Wracając do tematu chyba brakuje najważniejszego w Ducach-rama jakoś mocno
    > ukryta,czyżby nie było kratownicy??

    Nie ma kraty. Niestety, albo stety.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 65. Data: 2011-11-12 19:38:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:j9gshi$doh$1@inews.gazeta.pl
    > Hmmm. To jak ja zakladam disclocka w moim Buellu ?

    Na tylną tarczę.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 66. Data: 2011-11-12 20:22:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-12 20:38, Jasio pisze:
    > Kuczu<q...@g...com> napisa?a rzekomo news:j9gshi$doh$1@inews.gazeta.pl
    >
    > Na tyln? tarcz?.

    Ostatnio gdy zdejmowalem blokade to byla na przedniej tarczy. Musiala
    przeskoczyc gdy nie patrzylem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 67. Data: 2011-11-12 20:28:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-12 21:22, Kuczu pisze:

    > Ostatnio gdy zdejmowalem blokade to byla na przedniej tarczy. Musiala
    > przeskoczyc gdy nie patrzylem.

    BTW. Nie ma problemu z zakladaniem disclocka na przednia tarcze, tam
    jest naprawde duzo miejsca:

    http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C19%5Cbikepics-222
    7179-full.jpg

  • 68. Data: 2011-11-12 21:09:16
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 12-11-2011 o 20:10:08 doomin13 <d...@g...pl> napisał(a):

    > A naprawde nie mozna pisac/mowic "obojetny"? taka sama kretynska moda jak
    > "transparentny" i inne podobne :)

    Ja ten termin pamiętam z chemii w trzeciej liceum, a to było ćwierć wieku
    temu. Ale jeśli ci trąci kretyńską nowomodą - to mów sobie dalej
    "obojętny".

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]

  • 69. Data: 2011-11-12 22:47:20
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

[...]

    Tak bede dalej mowil :) obojetny brzmi wporzadku :) ja mialem chemie w
    trzeciej klasie technikum 17 lat temu i "inertny" nie slyszalem :)

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000