  • Data: 2017-09-20 23:37:46
    Temat: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-20 o 10:24, Marek pisze:
    > Interesuję mnie skala dostępności od ręki podzespołów w sklepach
    > detalicznych w następujących miastach:
    >
    > Kraków
    > Warszawa
    > Gdańsk Wroclaw Olsztyn
    >
    > Gdyby ktoś z grupowiczów znał sytuację w/w miastach prosiłbym o kilka
    > słów opisu sklepu i  wielkości  asortymentu.
    > W Łodzi jest Wekton, taki detaliczny supermarket - kilkadziesiąt tysięcy
    > dostępnych części od  ręki. Chciałbym by  był
    > takim punktem odniesienia i porównania do innych miast. W Szczecinie
> [...]

    W Trójmieście parę sklepów (cokolwiek by to znaczyło) by się znalazło, o
    bardzo różnych profilach i lokalizacjach - od centrum do miejsc
    właściwie poza samym Trójmiastem. Większość (?) ma swoje strony gdzie
    można obejrzeć asortyment, a i zamówić się zwykle da. Kilka sklepów
    istnieje od bardzo dawna, tzn co najmniej od lat '80 i co najmniej dwa z
    nich są w tej samej lokalizacji (Cezar i dawny Bomis w Gdyni, niektórzy
    jeszcze mówią że Aprovi to dawny sklep z Kościuszki tylko przeniesiony,
    nie wiem jak jest z Wieniawskiego bo tam od bardzo dawna nie byłem).
    I parę mniejszych i większych firm mających magazyny na miejscu. Tylko
    zwykle trochę trzeba poczekać na obsługę (zanim zamówienie trafi do
    magazynu, magazyn znajdzie, spakuje itd, więc lepiej najpierw wysłać
    zamówienie, a potem jechać, bo większość jest blisko obwodnicy).
    Oczywiście do katalogu TME to trudno startować, ale całkiem sporo da się
    kupić na miejscu, o ile jest się firmą. Ale też jakbyś chciał kupić w
    miarę współczesny układ (np SAM L21, a myślę że nawet pamięć FRAM) no to
    byłby jakiś problem. Tyle że z tym to i TME miewa problemy, chociaż
    ostatnio się poprawiło.

    Pozdrawiam

    DD