    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Części "retro" z Chin
    Date: Sun, 1 Jul 2018 09:28:31 +0100

    On 30/06/2018 17:11, Atlantis wrote:
    > Jeszcze raz w temacie retro.
    > Jak już mówiłem, w celach edukacyjno-hobbystycznych eksperymentuję
    > trochę ze starymi CPU/MCU. Niestety problemem tutaj bywa czasem dostęp
    > do części. O ile peryferia na magistralę Intela można dostać bez
    > problemu na Allegro, to ze scalakami kompatybilnymi z 6502 albo
    > procesorami Motoroli jest już trochę ciężej.
    >
    > Widzę jednak, że jest ich całkiem sporo na chińskich aukcjach, czy to na
    > Aliepxress, czy ebay'u.
    >
    > Ktoś z was miał może do czynienia z takimi ofertami:
    > https://tinyurl.com/yauhcpxl
    > https://tinyurl.com/y98wgvxj
> [...]

    Te rockwell-e to nie takie antyki.
    R65C02 - 9350 ( rok '93 , tydzien 50)
    R65C51P2 - 0429 (rok '04 tydzien 29)

    Rockwell specjalizował się dawaniu drugiego życia starym uC.

    Poza tym patrzac na pozytywne komentarze (przy takej ich ilosci) mozna
    śmiało kupować.

    BTW, w mouserze mozna kupic:

    6502 :
    https://www.mouser.co.uk/ProductDetail/Western-Desig
    n-Center-WDC/W65C02S6TPG-14/?qs=sGAEpiMZZMvu0Nwh4cA1
    wSNu7hWmGrIdvYIw7nZ2DMI%3d

    W65C816S - 16 bitowy, kompatybilny z 6502
    https://www.mouser.co.uk/ProductDetail/Western-Desig
    n-Center-WDC/W65C816S6PG-14?qs=sGAEpiMZZMvu0Nwh4cA1w
    SNu7hWmGrIdZi%2fn4yhgYes%3d

    niektorzy simiałkowie wkładają go nawet do Atari:

    https://lotharek.pl/productdetail.php?id=122

    c.

    c.