  • Data: 2014-07-18 11:12:13
    Temat: Re: Czy LED w reflektorze wytrzyma z H7
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 03:13:42 -0000, Bambaryla napisał(a):
    > Alez nic podobnego... Ktos wreszcie musial to glosno powiedziec.
    > W zegludze juz od ponad wieku, kazdy poruszajacy/stojacy lub wykonujacy
    > rozmaite inne czynnosci obiekt, musi 'nosic' okreslony rodzaj swiatla/znaku

    Zaglowka, kajak ?

    > i to zaleznie od wielu okolicznosci, np: pogodowych.

    W czasie dnia tez ?

    > http://www.zegluga.wroclaw.pl/articles.php?article_i
    d=245&rowstart=1

    > Ponad to, swiatla/znaki musza posiadac okreslona wielkosc, umozliwiajaca
    > dostrzezenie ich z okreslonej odleglosci przez innych uczestnikow zegludi

    Akurat od wielkosci to nie zalezy. Zalezy od jasnosci z wiekszej
    odleglosci i od jaskrawosci z mniejszej.

    > Czekam z niecierpliwoscia czasow, gdy poznikaja te pojebane ledy do jazdy
    > dziennej i gdy obowiazkowe bedzie uzywanie w samochodach swiatel, ktore

    To sie szybko nie doczekasz - Unia wymusila i teraz wszystkie nowe je
    beda mialy.

    > posiadaja okreslona minimalna powierzchnie swiecaca - ( np: 2 [dm^2] ),
    > widoczna w kierunku jazdy.

    Sama powierzchnia wiele nie daje.

    > ps: wzrok jak, dotad mam zajebisty...

    Chyba nie masz, bo bys pisal "po co te swiatla, swietnie widze bez
    nich".

    Musze przyznac ze te ledowe popierdulki czesto prawie niewidoczne sa.
    Ale sa warunki gdy i swiatla mijania sa prawie niewidoczne.

    A tak w ogole
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-wydrukuj-
    sobie-swiatla,nId,40

    J.