  • Data: 2002-09-29 09:25:34
    Temat: Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "miab" <m...@s...pl> napisał:

    > Czyli obciazenie ze strony Neo+ spokojnie przekroczylo
    > (a dzieje sie to w ciagu ostatnich dwu miesiecy)
    > calkowite obciazenie ze strony SDI

    Zapewne tak się stało ale czy mogło być inaczej?
    Neostrada (np. 1 megabit) kosztuje wyraźnie więcej, zatem logicznym
    następstwem do większe prawa usera, który więcej zapłacił.

    > Jal sie chce miec wielki swiat to trzeba miec wielkoswiatowy
    > szkielet czyli tak rzad(albo i lepiej) wielkosci szybszy niz teraz.

    Ja uważam, że przesadzasz. Mam Neostradę 512/128 i narzekać nie mogę.
    Pliki niekiedy schodzą ponad 50 KB/s zza granicy i otwarcie przyznaję
    się do zapychactwa. Direct Connect chodzi całodobowo, 15 slotów
    otwartych i non-stop 128 na wyjściu zapchane jak Ikarus w godzinie
    szczytu. W końcu płacąc tyle co miesiąc nie zgodził bym się na jakiś
    śmieszny limit typu 3 GB.
    Nie zauważam gorszej pracy Polpaku poza sytuacjami gdy awarii ulegnie
    jakiś router.

    --

    Pozdrawiam,

    Rico - antysocjalizm & kosmopolityzm gwarantowany.
    "Każde państwo jest własnościa kapitału,
    który został w nim zainwestowany"
    Thomas Woodrow Wilson, 28th President of the United States