    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy aparaty się naprawia?
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Thu, 16 Aug 2018 08:51:42 +0200

    Dnia Thu, 16 Aug 2018 01:26:50 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Naprawa MZ tylko wtedy opłacalna jak nie ma alternatywy.

    To nie o to chodzi - sprzet coraz bardziej skomplikowany,
    naprawiacz musi posiedziec, i z samych roboczogodzin wyjdzie np 500
    zl, nowy kosztuje 1000. Wiec klient rezygnuje.
    na zachodzie proporcje jeszcze gorsze - wiec serwisu nie ma, czesci
    nie ma, wiec serwisu nie ma :-)

    Samochody drogie, wiec je sie odpowiednim czasie naprawia.

    > Ostatnio dałem
    > naprawić Canona HV20 bo wciągał taśmy. Nowego ekwiwalentu za jakąkolwiek
    > rozsądną kwotę bym nie kupił a do taśm dostęp mieć chciałem.

    A bylo przegrac na DVD :-)

    [...]
    > 3) nadgrać ostatnie dostępne firmware bo może się coś w jakimś epromie
    > zdegenerowało. Ryzyko jest takie, że skoro nie działa za dobrze obecnie,
    > a najwyraźniej nie działa na poziomie programowym to możesz zcegłować w
    > ten sposób aparat.

    Ale od tego bym zaczal.
    To akurat fachowiec moze zrobic szybko,wiec za umiarkowana kwote ..

    J.