  • Date: Wed, 23 Jun 2004 11:16:44 +0200
    From: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???

    Rafal Rabczuk wrote:
    > Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w

    > zapoznaj sie zobowiazujacym polskim prawem. nie chodzi o istote wlasnej
    > sieci tylko.

    Podaj ustawę (nr. Dz.U, pozycja) i artykuł który masz na myśli.

    Hint: to że coś jest karalne, nie oznacza, że karę może wymierzyć Pan
    Admin Wielce Ważnego Providera. Chyba, że masz jakiś prawagraf, który
    upoważnia providerów do działania z pominięciem Sądu "dla dobra
    użytkownika". Ale w przytoczonym w Twoim postingu kawałku jest tylko
    stwierdrzenie, że "(bla bla bla) jest karalne". W dalszej części
    ustawy powinno być określenie w jaki sposób jest to karalne. Zazwyczaj
    jest tam wymionuiony np. kodeks wykroczeń, kodeks karny itp. Nie
    spotkałem się ze wskazaniem, że karę (lub śreodek prewencyjny) może
    wymierzyć usługodawca osoby winnej naruszenia.

    Pozdr,
    --
    Łukasz Kozicki