  • Data: 2019-04-07 00:22:03
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Bo tam jeszcze szybko musi byc, to sie sprawa komplikuje :-)

    Komplikacja nie jest wielka, kartę graficzną 16-bitową dałoby się zrobić
    dość prosto. Tyle że po co, skoro nie ma takich monitorów?

    > I jak widac - te 8 bit jest niemal wystarczajace, bo i tak oku trudno
    > odroznic sasiednie jasnosci.

    Dlatego, że zakres jest mały. Gdyby zakres kolorów był większy, to i
    sąsiednie wartości byłyby daleko od siebie, i pewnie 10 bitów to byłoby
    mało (pojawiałyby się paski).

    Nie mam bladego pojęcia.
    --
    Krzysztof Hałasa