  • Data: 2014-10-29 09:41:19
    Temat: Re: Czy jest naprawdę darmowa bramka sms
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-28 o 21:26, MichaelData(R) pisze:
    > Hmm, wydaje mi się ze to działa z kazdym telefonem (od zawsze), który mozna podpiąć
    do komputera w sensie "synchronizacji kontaktów czy kalendarza". Przynajmniej ja
    nigdy nie miałem z tym problemu.

    Po podłączeniu N 920 do PC na ekranie mam do wyboru:

    -przenoszenie plików
    -synchronizacja multimediów
    -uruchomienie eksploratora
    -importuj zdjęcia i filmy

    Telefon rozpoznawany jest jako storage. Aplikacja Windows Phone pozwala
    na przeglądanie zawartości telefonu, podaje stan baterii i to wszystko.
    Brak narzędzia które pozwalałoby przerzucić bezpośrednio przez USB
    kontakty z telefonu na PC. Tylko przez chmurę (konto Microsoft live).

    Telefon jest widoczny w Device Manager tylko jako urządzenie przenośne
    oraz jako urządzenie USB. Brak jakiegokolwiek modemu.

    Opis dotyczy Windows 8.1. Jak jest w waszych przypadkach? Czy smartfon
    pojawia się jako modem?

    --
    pozdrawiam
    Piotr