    From: Daniel Stalica <d...@s...info>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Date: Wed, 08 Dec 2010 09:50:34 +0100

    W dniu 2010-12-08 09:32, Maniek pisze:
    > Witam
    >
    > Proszę o pomoc w analizie tego wykresu:
    > http://www.google.com/insights/search/#q=projektowan
    ie%20stron%20www%2Ctworzenie%20stron%20www%2Ctworzen
    ie%20stron%20internetowych%2Ctworzenie%20www&geo=PL&
    cmpt=q

    > Wynika z niego, że coraz mniej użytkowników poszukuje firm tworzących
    > strony www.
    > Przynajmniej przez google.pl
    >
    > pozdrawiam
    > Maniek

    Wydaje mi się, że teraz nie szuka się takich firm w wyszukiwarkach,
    większość zleceń idzie z polecenia, bo firm wykonujących jest
    zatrzęsienie. Klienci oczekują teraz też bardziej kompleksowej usługi
    niż tylko wykonanie strony, bo wiedzą ze sama strona to dopiero
    początek, więc udają się do firm które oferują więcej.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.