  • 11. Data: 2019-01-30 11:04:46
    Temat: Re: Czy ktoś ma mercedesa (takiego w miarę nowego) ?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-29 o 22:31, Marek S pisze:

    > Moda zachodnia minus 5+ lat niestety. Tyle tylko, że to była tam domena
    > bogatych młodzian a u nas średnich biznesmenów. Choć w zasadzie
    > wiertarka + tłumik sprawdzi się w każdym modelu auta :-D

    Moda dopiero się rozkręca. Do tego rozkręcająca się moda na motory (im
    głośniejszy, tym lepszy) awionetki, motolotnie, skutery wodne,
    motorówki, kosiarki, sekatory spalinowe, dmuchawy spalinowe - tego cały
    czas przybywa i będzie szybko przybywać. Będzie coraz głośniej na bożym
    świecie.

  • 12. Data: 2019-01-30 16:08:07
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 29-01-2019 o 22:40, Marek S pisze:

    > Też się zgadzam. Zastanawia mnie tylko jedno: gdybyś miał auto
    > całkowicie rozłożone, jak w fabryce. Jaki byłby koszt tego, co zrobiłeś?
    > 500zł?

    Tego co zrobiłem to tak właśnie koło tego. Ale to była nieznaczna część
    całości. Można znaleźć w necie fotki jak niektórzy robią. Wywalają ze
    środka wszystko i wyciszają całość - drzwi, podłogę, dach itd. Efekt
    podobno jest bardzo dobry. Tylko koszt takiej usługi to z kilka tysięcy.
    Samemu było by taniej, ale w takiej sytuacji to chyba lepiej oddać to
    firmie która się tym zajmuje.

    A firmy produkujące samochody nie dadzą żadnego pakietu, bo by musiały
    przyznać oficjalnie że nie wyciszają samochodów. A to o to chodzi żeby
    się klient nie skapnął i cena nie zmieniła. Wyciszenia nie widać tylko
    słychać. A jak ktoś kupuje pierwszy samochód to może nie zauważyć że
    jest głośno. Dla niego będzie standard. Pomyśli że tak ma być.

  • 13. Data: 2019-02-02 00:22:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-30 o 16:08, szod pisze:

> [...]
    > słychać. A jak ktoś kupuje pierwszy samochód to może nie zauważyć że
    > jest głośno. Dla niego będzie standard. Pomyśli że tak ma być.

    Krótkowzroczne myślenie - bazowanie na "pierwszych" klientach.
    Współczesny samochód po 5ciu latach to rzęch. Jeśli w tym czasie były
    nabywca przejechał się ze znajomymi i stwierdził, że jego auto to
    wytwórnia hałasu, wątpię by powrócił.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2019-02-02 00:26:11
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-30 o 11:04, Poldek pisze:

> [...]
    > motorówki, kosiarki, sekatory spalinowe, dmuchawy spalinowe - tego cały
    > czas przybywa i będzie szybko przybywać. Będzie coraz głośniej na bożym

    Niestety muszę się zgodzić z Tobą. Cała nadzieja w tym, że w końcu
    wymyślą lepsze źródła energii elektrycznej - wtedy może stanie się
    ciszej. Choć z drugiej strony gdzieś usłyszałem, że samochody
    elektryczne poniżej 30km/h powinny hałasować jakimś głośnikiem by
    pieszych ostrzegać. :-D Koło się zamyka.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2019-02-02 09:49:39
    Od: p...@g...com

    --Rok temu wynająłem na tydzień rocznego Citana w osobowej wersji kombi
    (taki bliźniak Kangoo), po 200 km wyleczyłem się z pomysłu zakupu
    takiego. Szum i rezonans budy non stop

    W aucie dostawczym to raczej normalne. To że marketing dopiszę kombi nie zmieni praw
    fizyki ;-)

  • 16. Data: 2019-02-02 09:56:22
    Temat: Czy ktoś ma mercedesa (takiego w miarę nowego) ?
    Od: p...@g...com

    Nie był zepsuty po prostu ktoś przycebulil na opcjach wyposażenia.

    Für zahlreiche Baureihen - u.a. für die E-Klasse, CLS Coupé und den GLE - ist das
    Akustik-Komfort Paket (Code PAF) erhältlich.

  • 17. Data: 2019-02-02 13:31:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2019 11:04:46 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > motorówki, kosiarki, sekatory spalinowe, dmuchawy spalinowe - tego cały
    > czas przybywa i będzie szybko przybywać. Będzie coraz głośniej na bożym

    Z tego, co wymieniłeś, najgorszą zarazą są spalinowe narzędzia ogrodowe.
    Szzególnie ukochane przez wlaścicieli ogródków 5x10 m.
    I zapomniałeś o quadach.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2019-02-02 13:33:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 00:26:11 +0100, Marek S napisał(a):

    > Choć z drugiej strony gdzieś usłyszałem, że samochody
    > elektryczne poniżej 30km/h powinny hałasować jakimś głośnikiem by
    > pieszych ostrzegać. :-D Koło się zamyka.

    Ujnia szykuje przepisy, które będą nakazywały montowanie głośników, ale ma
    to być spięte z czujnikami wykrywającymi obecność prszeszkód (pieszych).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2019-02-03 13:48:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 00:56:22 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    > Nie był zepsuty po prostu ktoś przycebulil na opcjach wyposażenia.
    >
    > Für zahlreiche Baureihen - u.a. für die E-Klasse, CLS Coupé und den GLE - ist das
    Akustik-Komfort Paket (Code PAF) erhältlich.

    A nie uwazasz, ze w aucie tej klasy powinien byc wliczony cene ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-02-03 14:26:35
    Od: p...@g...com

    Jeśli pytasz o cenę tzn że cię nie stać na Mietka ;-)