  • Data: 2011-12-07 08:46:04
    Temat: Re: Czy ktoś mógłby mi podac polskie odpowiedniki materiałów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 09:25:32 +0100, Jackare napisał(a):
    > Chciałbym prosic o polskie odpowiedniki rosyjskich materiałów:
    > Stal 2 GOST 380-94
    > Rura stalowa GOST 8732-78 chyba walcowana na gorąco (goriaczodeformirowanja)
    > Rura stalowa GOST 3263-75 (wodogazoprowodnaja)
    >
    > Byłbym wdzięczy o komentarz do materiałów z podaniem nazw zwyczajowych bo
    > materiał będę chciał zakupić "z odzysku", na złomie itd.

    Na zlomie raczej nie dostaniesz rury z atestem, wiec po prostu wez pierwsza
    lepsza.

    > Mam rosyjskie plany pieca na zużyty olej i chciałbym spróbować go wykonać
    > nie popełniając błędów materiałowych.
    > Piec jest o tyle ciekawy, że jest w jednym kawału i nie wymaga zewnętrznego
    > zbiornika i kłopotliwego podawania paliwa z zewnątrz jak to jest w
    > rozwiązaniach które można zobaczyć na youtube i allegro

    Ale to moze miec zalety - np odpornosc na rozszczelnienie i pozar, latwosc
    dolewania oleju do rozgrzanego pieca itp.

    A tok swoja droga to sprawdzilbym co pisza o szkodliwosci spalin
    wspolczesnych olejow. I popiolow moze tez.

    J.