  • Data: 2023-12-20 11:43:48
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.12.2023 01:31, Marcin Debowski wrote:

    > DJi podaje 0.5m :)

    Kiedy robi automatyczny powrót, to potrafi chybić home point o jakieś
    dwa-trzy metry. Korzysta tylko z GPS, jest alternatywna aplikacja na
    smartfon do pilota RC-N1 (który bez ekranu), która ponoć wykorzystuje
    obraz z czujników, ale nie sprawdzałem.

    > "2" tego (vison sensor) nie ma i też nie kojarzę żeby głupiał, ale "2"
    > ma raczej proste czujniki odległości. Mam jeszcze Mavic'a 3, ale to
    > trochę za droga zabawka, aby robił takie eksperymenty w domu. Zamknę
    > gdzieś te koty i spróbuję z "2". Może być ciekawie porównać.

    W instrukcji nawet uprzedzają, żeby z tego powodu nie latać za nisko nad
    wodą, czasami na ekranie pojawia się ostrzeżenie o złej widoczności i
    żeby lecieć ostrożnie.