    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 16 Dec 2018 05:53:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 00:29:50 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    podniesienie blokady jak z parkingu wyjeżdżasz?

    > Niestety tak. Ponadto nie 15s lecz ok 3-5 minut. Operacja wygląda
    > następująco:

    Chyba jaja Sobie robisz
    Cofasz wychodzisz z auta, stawiasz blokadę, wsiadasz do auta i jedziesz.
    Ze 20 sek maks to zajmuje. Przyjeżdżasz, podjeżdżasz pod blokadę wysiadasz z auta,
    odblokowujesz blokadę wsiadasz i parkujesz. Kolejne 20 sek maks. Nawet jak miejsce
    parkingowe bezpośrednio przy ulicy jest to żaden normalny kierowca nie będzie miał
    pretensji ze musi kilkanaście sekund czekać aż blokadę zdejmiesz i zaparkujesz. Sam
    często staję czekam aż ktoś zaparkuje czy z parkingu wyjedzie. A i jak mi auto na
    parkingu kurier 5 minut auto zblokuje to pretensji nie mam bo i o co. No chyba ze
    pieniacze tacy jak Ty co to poganiać światłami muszą żeby zyskać "jedną zmianę
    świateł

    > Już drugi raz poruszasz temat kibla. W innym wątku też o tym
    > wspominałeś. Szczerze mówiąc nie chcę wnikać w Twoje upodobania do
    > przesiadywania w kiblu więc daruj sobie takie komentarze.

    Sam pisałeś że zyskujesz, ew mógłbyś zyskać "jedną zmianę świateł"
    A przez takich jak Ty "poganiaczy" właśnie miasta sa przyblokowane bo płynny ruch
    zakłócacie

    > Szczerze mówiąc masz jakieś spaczone poglądy. Zapewne wyssane z palca.
    > Oszczędność czasu w/g nawigacji sięga czasem 20 minut w jedną stronę

    >Wg nawigacji piszesz. Domagasz się więć dla Sieb pustej trasy żeby czasowo wg
    nawigacji jezdzić? Ruch na drodze, korki itp to że zacytuję grupowego idiotę Cavalino
    "normalna sytuacja drogowa" więc domaganie się czasów wg nawigacji to mniej więcej to
    samo jakbyś chciał żeby auto spalało tyle ile producent w katalogach podaje. A
    właśnie jeżdżący tak jak Ty się przyczyniają ze czasy dojazdu wydłużają się w
    normalnym ruchu od tych "wg nawigacji"

    > Zamiast jechać ok 30km przez 1h 10 minut, jadę ok 50 minut. Dziennie to
    > oszczędność 40 minut, a skrajnie powyżej godziny.

    Oszczędność w stosunku do czego> Do czasu przejazdu w niedzielę o świcie?