    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Date: Sun, 24 Mar 2024 12:27:07 +0100

    On 21.03.2024 23:16, io wrote:
    > Naturalna chęć działania na rzecz przyszłości a nie przeszłości.

    Mojej przyszłości czy producenta pralek?

    Jak chcesz aby w produkcji pralek nastąpił przełom, to załóż fundusz na
    ten cel. Zdecydowanie więcej wpłaconych na niego środków pójdzie na
    rozwój, niż ułamek ze sprzedaży który idzie na R&D.

    Inaczej Twoje działanie jest ukierunkowane na korzyść krótkoterminową,
    choćbyś chciał to widzieć inaczej.

    > Ale na końcu zostajesz ze starym urządzeniem. Naprawiając je nigdy od niego nie
    odejdziesz. Obok ludzie będą korzystali z urządzeń w ten czy inny sposób
    inteligentniejszych.

    Czyżby bardziej bolało Ciebie niż mnie, że moja pralka tylko pierze?

    > Czyli musisz mieć poddymiarkę i kapelusz. A wcześniej pełny ul, który jednak nie
    robi się sam. Trzeba pszczoły podkarmiać i leczyć. Nie dziwota, że chętnych niewielu.

    A gdy podgnije deska, to trzeba jeszcze o zgrozo obcęgi, młotka, gwoździ...

    Rozumiem, że dla niektórych osób codzienne życie może być wyzwaniem.
    Trzeba wstać rano, zająć się śniadaniem, a potem jeszcze jakoś przeżyć
    do wieczora.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz