  • Data: 2013-12-28 10:44:04
    Temat: Re: Czy radia kradną?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 09:25, d...@g...com pisze:
    > Mam pytanie czy nadal jest powszechna kradzież radiów, nawigacji, kamer,
    > smartfonów i innych zabawek zostawionych w zaparkowanym aucie?
    >
    > Ubezpieczyciel auta mówił, że muszę te rzeczy ściągać, ale nie chce mi się
    > wierzyć, a bardziej nie chce mi się ściągać panelu skoro w biedronce kupuje
    > się całkiem wypasione radio za mniej niż 200 zł?
    >
    > Czy nadal jest rynek na kradzione radia?
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    > gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

    Ciężko na takie pytanie odpowiedzieć - kiedyś takie kradzieże były na
    porządku dziennym (no i nocnym też), ale teraz to rzadkość. Rzadkość
    nie znaczy nie zdarza się - ostatnio u znajomego obrobili 4 samochody
    na mniej więcej sąsiadujących posesjach. CB zostawili, znajomemu
    zginęło stare radio + zestaw kluczy. Nie zdarzyło się nic takiego
    przynajmniej z 10 lat. Nawigację często zostawiam, rejestrator też,
    czasem telefon(smartphone) zostanie, ale ten na niezbyt długo ;)
    Gorzej jest w okresie urlopowym z rzeczami bardziej wartościowymi
    jak laptop czy kamera. Zdarzają się tacy, co obserwują co i jak.