    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 17 Oct 2014 00:35:37 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?

    On Thu, 16 Oct 2014, Marek wrote:

    [...]
    > Chcę rozszerzyć gwarancję do 4 lat oraz mieć ochronę
    > __dla_przypadkowych_uszkodzeń__. Podkreślam ostatnią frazę.
    [...]
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7NHo1OUc
    2RnJ5MzQ/view?usp=sharing

    [...]
    > Otrzymałem coś takiego:
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7REY2Y2x
    mMjVicXc/view?usp=sharing

    IMVHO, to jest ewidentnie treść odpowiednia dla usługi PORTABLEEWY,
    znaczy przedłużonej gwarancji.
    Spróbuj może, jakie "warunki" wyrzuci przy takim wyborze.

    > Czy dobrze interpretuję punkt 3.1 D, który można ująć w skrócie - żadne
    > przypadkowe uszkodzenia nie będą honorowane?

    IMO tak.
    Opis "produktu" z Twojego linku jest zaś taki:
    +++
    „Rozszerzony plan serwisowy ” oznacza zakres gwarancji na Produkt,
    przedstawiony szczegółowo w niniejszym dokumencie.
    ---

    To nie jest "pełna ochrona".
    Rzuciłem googlowi na pożarcie "Sony PEWAD" i mam dwa stare linki
    do ofert (nie licząc dwu śmieci reklamowych).
    Chyba niepopularne.
    Wersją że "być może wycofane" już nie będę Cię denerwował ;)

    > Jeśli tak, to zakup "ubezpieczenia" tytułem przypadkowych uszkodzeń powoduje
    > to, że wydamy kasę i nie będziemy od tego ubezpieczeni?

    Jeśli podsuwa taki tekst "do podpisu", to tak właśnie.
    Zwykła gwarancja (tyle że pewnie dłuższa).

    pzdr, Gotfryd