    From: Bartolomeo <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Date: Fri, 17 Oct 2014 15:33:05 +0200

    W dniu 2014-10-17 o 11:14, Marek pisze:

    > Czekam jeszcze na pisemną (bo ustną już mam) odpowiedź od Sony, gdzie
    > potwierdzą lub zaprzeczą, że zapis z punktu 3 obowiązuje. Jeśli tak, to
    > ... mamy drugi Amber Gold w wersji mini... W warunkach ogólnych obiecują
    > coś, co w warunkach szczególnych wykluczają.

    Sorry, że się wtrącam, ale w jakim ty świecie żyjesz, przespałeś
    ostatnie 25lat? Przecież większość firm ubezpieczeniowych tak działa.

    Opowiem ci stary dowcip. Zmarł facet, po śmierci otrzymał wybór czy chce
    do nieba czy do piekła. Poszedł najpierw do nieba, patrzy a tam sielanka
    na chmurach leżą, na harfach grają, spoko!
    Ale poszedł jeszcze sprawdzić do piekła a tam impreza na całego, alkohol
    się leje laski nago na stole tańczą, więc niewiele myśląc podpisuje
    podstawioną przez diabła umowę.
    Ten wyprowadza, go z imprezy i idą do pomieszczenia gdzie w kotłach ze
    smołą wyją nieszczęśnicy. "Ale nie tak miało być" facet zaczyna...
    No co ty - mówi diabeł - nigdy wcześniej reklam nie oglądałeś?

    Ty zachowujesz się jak ten facet.