  • Data: 2023-11-30 16:04:11
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Pewność działania, np. w czasie awarii internetu albo prądu.

    Ta pewność nie jest mitem? Jak miałem druty w domu, to dość często
    były awarie albo kradzieże miedzi. Ćwierć wieku temu we Wroławiu,
    jak wszystko było pod wodą, to chyba telefonia stacjonarna miała
    problem. Komórkową, nawet jak coś zostanie zalane, da się szybko
    przywrócić. Na Ukrainie jest wojna, ale smartfony zdaje się wszędzie
    działają.

    > Możliwość odbierania połączeń od ciotecznej babki, która też ma
    > taki a połączeń na komórki nie ma w abonamencie

    To sa plusy numeracji geograficznej, którą, jak wiadomo, można
    mieć i bez drutu.

    > (tak, są jeszcze takie ludzie)...

    Takie ludzie i takie abonamenty pozostały chyba tylko przy miedzi.
    Numer geograficzny w technologii VoIP w pakiecie z internetem nie
    ma przeważnie takich ograniczeń. Miały być plusy...

    Jarek

    --
    Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów.