  • Data: 2024-01-02 15:13:32
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Jak z automatu, to pół biedy. Jak z domowego a abonamencie, to już
    > gorzej. I telefonistki brały udział w tym procederze? :)

    Nie brały. Jak znam życie (i regulacje prawne), to musiał być zakaz
    ingerencji w wybór klienta, udzielanie jakichkolwiek porad, czy choćby
    sugestii. Nie mogły więc mówić 'Panie, ten "Najtańszy" jest najdroższy,
    to jeden wielki przekręt', tylko zagryzały zęby i łączyły. Zakładam,
    że kary za podkopywanie wolnego rynku były srogie.

    --
    Jarek