eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje? › Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.alfa.uwb.edu.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Date: Tue, 2 Jan 2024 15:13:32 +0100
    Organization: : : :
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <ujvj4i$5k1$1$michalj@news.chmurka.net>
    <ulstl1$o9e$1$nadir@news.chmurka.net>
    <7rm8v8rodxjw$.psz4ubie4gms$.dlg@40tude.net>
    <ulvfd6$qsm$1$nadir@news.chmurka.net>
    <v...@4...net>
    <um2n78$7an$2$nadir@news.chmurka.net>
    <1uaz3lhi74q5j.3mxm0618pvnm$.dlg@40tude.net>
    <umf0tv$s5t$2$nadir@news.chmurka.net>
    <z6kh6yaqc8fd$.1aznd2yh5txq$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1nawq0is9f0z5$.welaknc40o41$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <x...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4pp9wb4uqkju.wnm9dthwgfi1$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <zic06r45ac2h$.1fcwfq7vh9lyo.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <un12gu$q31$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="alfa.uwb.edu.pl:212.33.73.136";
    logging-data="2276575"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-9 (Linux)
    Cancel-Lock: sha1:9lxqZvGg4rVmWAmIVi+cEXFYM0Q=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:243537
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    >> Był w USA taki okres, że połączenia międzynarodowe realizowali różni
    >> operatorzy po konkurencyjnych stawkach. Coś jak nasze międzymiastowe
    >> NOM-y. Nie wiem czy był też odpowiednik naszej preselekcji, ale jak
    >> się dzwoniło na przykład z automatu, to trzeba było odpowiedzieć na
    >> pytanie telefonistki, jaki operator ma realizować połączenie. Ludzie
    >> nie znali nazw, więc mówili "najtańszy", "dowolny" itp. Rzecz jasna
    >> takie nazwy firm też istniały i te firmy stawki miały mało atrakcyjne
    >> (dla klienta).
    >
    > Jak z automatu, to pół biedy. Jak z domowego a abonamencie, to już
    > gorzej. I telefonistki brały udział w tym procederze? :)

    Nie brały. Jak znam życie (i regulacje prawne), to musiał być zakaz
    ingerencji w wybór klienta, udzielanie jakichkolwiek porad, czy choćby
    sugestii. Nie mogły więc mówić 'Panie, ten "Najtańszy" jest najdroższy,
    to jeden wielki przekręt', tylko zagryzały zęby i łączyły. Zakładam,
    że kary za podkopywanie wolnego rynku były srogie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: