    From: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Date: Tue, 2 Apr 2024 13:02:51 +0200
    <0...@g...com>
    <ul2ati$pta$1$michalj@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <ul6ke2$v0k$2$michalj@news.chmurka.net>
    <ul7k6s$fpj$1$nadir@news.chmurka.net>
    <fsbwtsr2azax$.11ujxgevup47p.dlg@40tude.net>
    <ul9rct$bo2$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ul9usv$kqp$1$michalj@news.chmurka.net>
    <ula0fu$si1$1$nadir@news.chmurka.net>
    <1boopt9dstw4s.1lxmk9gxm98l6$.dlg@40tude.net>
    <uld5v4$mdn$1$nadir@news.chmurka.net>

    Tak swoją droga operatorzy okłamują abonentów.
    Przez ostatnie lata miałem usługę na fakturze Fiber coś tam cos tam, po wykupieniu
    UPC przez Play nazwaną Światłowód coś tam cos tam
    mimo iż do mieszkania wchodzi cały czas miedziany koncentryk.

    -----

    -----
    szafeczka ze switchem/routerem, czy jak to się