  • Data: 2014-10-07 22:43:23
    Temat: Re: Czy tylko ja mam takie problemy z Farnellem ??
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też tak macie ??

    Piszę, gdyż znów są jajca... a myślałem że dogadałem temat z nimi.

    Kiedyś dostałem fakturę, gdzie zamiast kwot podrukowane były godziny
    (Łącznie do zapłaty: 12:44). Zareklamowałem i nie zapłaciłem, ale
    zapłaciłem następne.
    Zablokowali mi konto i po małej awanturze wydawało się że jest ok.
    Tymczasem od tego momentu moje zamówienia są blokowane przez dział
    księgowości (ale nie ma na ten temat żadnego maila, trzeba sobie samemu
    poszukać w liście zamówień).
    Rozmawiałem z handlowcem w tej sprawie, gdyż nie przeszkadza mi
    przedpłata, tylko chciał bym wiedzieć jakie są kwoty - cokolwiek dostać
    od nich, jakieś potwierdzenie. Parę bieżących zamówień przeszło ok i
    znów wydawało mi się że jest dobrze, mam przedpłatę, ale system działa!

    Obecne zamówienie klasycznie zablokowane, znów żadna informacja nie
    przyszła, a jako że jestem już przygotowany doświadczony, odczytałem z
    mojego konta kwotę do zapłaty i zapłaciłem.
    Teraz dostaję maila, żebym zapłacił, a tam inna kwota - transport się
    nie zgadza. Różnica gówniana, ale w ten sposób zrobimy sobie
    niezgodności i znów będzie jazda.

    Generalnie, od tego zamówienia będę kupował u nich w ostateczności. Nie
    mam czasu na pieprzenie się z tym.

    Irek.N.