  • Data: 2023-11-30 00:39:24
    Temat: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > ale łatwo wykasować większość po temacie
    >
    > pdf ebook kindle epub

    I tak działa nowy filtr na chmurce :)

    Od dodania (ok. 18:44) złapało się 430 sztuk, z czego 11 z pme.

    $ grep -rh ^Newsgroups: . | sort | uniq -c | sort -gr
    38 Newsgroups: comp.lang.verilog
    33 Newsgroups: rec.arts.tv
    33 Newsgroups: comp.os.vms
    31 Newsgroups: comp.protocols.time.ntp
    27 Newsgroups: rec.crafts.metalworking
    24 Newsgroups: comp.lang.lisp
    24 Newsgroups: comp.cad.cadence
    24 Newsgroups: comp.arch.fpga
    23 Newsgroups: sci.lang.japan
    22 Newsgroups: soc.culture.punjab
    17 Newsgroups: rec.music.beatles
    15 Newsgroups: microsoft.public.project
    13 Newsgroups: comp.lang.tcl
    11 Newsgroups: pl.misc.elektronika
    11 Newsgroups: comp.text.tex
    10 Newsgroups: comp.lang.ada
    9 Newsgroups: it.sport.formula1
    9 Newsgroups: comp.editors
    9 Newsgroups: alt.conspiracy.jfk
    8 Newsgroups: it.cultura.filosofia
    7 Newsgroups: pl.misc.kolej
    7 Newsgroups: it.sport.calcio.inter-fc
    6 Newsgroups: uk.rec.cycling
    5 Newsgroups: sci.math
    5 Newsgroups: sci.lang
    4 Newsgroups: soc.genealogy.medieval
    4 Newsgroups: dk.politik
    1 Newsgroups: uk.comp.sys.mac

    Jutro postaram się znaleźć chwilę czasu, żeby to przerzucić na odpowiednie
    grupy chmurka.spam.* (dla transparentności) i skonfigurować automat do
    generowania NoCeM-ów, żeby inne serwery mogły łatwo skorzystać.

    --
    Do rodziny Masztalskich przyjechała teściowa. Stęskniony za babcią Jasio próbuje
    usiąść na kolanach.